Reizen / Vakantie (Deel 1)

Oh nog eentje! Altijd tissues bij je hebben voor op de squad wc’s, meestal is er geen wc papier en ook geen zeep of iets om je handen te wassen, dus anti bacteriele gel is ook een goeie.

@Rever ik heb zo’n doosje met zeeppapiertjes, dus als dat in aanraking met water komt het in zeep verandert! Ideale combo met antibacteriële gel

3 likes

Hoe lang was je er? Ik was er een kleine week en had het eigenlijk wel gezien… maar wij deden rustig aan ivm baby en hebben niet alle bezienswaardigheden bezocht. De haven vond ik leuk en de stadsparken…

Haha ja dat heb ik voor de zekerheid altijd bij me!

@chanel_addict Oeh dat is handig, waar haal je dat?

1 like

hier te vinden!

Thanks!!

1 like

Iedereen en z’n moeder is al in Valencia geweest hoor ik, dus als er tips zijn?! Altijd welkom.

Hotel hebben we al en we weten dat we moetem gaan fietsen :ok_hand:

Als je van burgers eten houdt: the black turtle! Sowieso is russafa een leuke wijk om s avonds even rond te kijken, heel veel restaurants etc.

1 like

JAAA daar houden we van, thanks!

1 like

@hanson
Voor het geluid helpen noise cancelling headphones, omdat ze goed tegen constant geluid werken.
En dat gevoel herken ik denk ik wel. Bij mij komt het omdat ik een beetje claustrofobisch ben dus ik weet niet of je daar last van hebt? Ik probeer dan even van mn plaats af te gaan en water te drinken.

1 like

Ik heb ook altijd last van punt twee. Laatste keer had ik pillen genomen tegen wagenziekte en dat hielp wel een beetje. Ik probeer ook altijd goed te eten voor ik het vliegtuig in ga, want dat eten in het vliegtuig maakt het erger.

1 like

Ondanks dat je bericht niet heeeel positief is, heeft het me wel geinspireerd om in juli nog 4 dagen naar Bologna te gaan. Was er vorig jaar als mini-huwelijksreis en vond het heel leuk! Ook helemaal niet toeristisch eigenlijk. We zijn er nu 2 hele en 2 halve dagen en we hebben het plan om op de hele dagen naar Modena en Verona te gaan, aangezien we Bologna wel gezien hebben.

Ik heb die ijssalon toen trouwens wel gezien, maar niet geprobeerd, dus dat ga ik deze keer wel doen! Heb je verder tips voor restaurants?

Goeie! Maar ik keek even op bol.com maar dit lijkt momenteel een beetje buiten m’n budget haha. Ik ga het proberen na te bootsen met m’n oordoppen + koptelefoon constructie hahaha.

Thanks! Welke pillen had jij gekocht? En ja ik ga inderdaad proberen goed te eten van tevoren.

Beetje gekke tip maybe, maar als je een dag geen tapas of paella wilt, Italiaans eten bij Al Pomodoro of La Pappardella (zijn volgens mij een soort ‘zusterrestaurants’)! Heel lekker en betaalbaar eten.

1 like

@hanson ik woonde in Canada en had daar gravol gekocht. Volgens mij is dat hier niet verkrijgbaar. Misschien hebben ze bij de Etos/kruitvat iets soortgelijks.

1 like

Haat Paella, dus thanks :joy:

1 like

Ik heb dat allebei ook en kan ook echt zo gek worden dat ik ga janken en al mn haar uit wil trekken. Ik geef mezelf maar gewoon over aan alles, ik kan toch niet weg en probeer goed te ademen. Ik zie nu al tegen mn vlucht dit jaar op en die is maar kort

He wat naar! Hoe lang moet je dit jaar vliegen?

Ik vind vliegen verder eigenlijk wel leuk, vooral het stijgen en landen maar ook gewoon het zitten en legitiem niks mogen doen en gewoon lekker films kijken/muziek luisteren/lezen. Als ik dat thuis doe voel ik me al snel schuldig lol. Heb trouwens ook geen claustrofobie @Evenveel dus ik denk niet dat het iets psychisch is maar dat m’n maag of evenwichtsorgaan (beide heb ik wel vaker last van) er gewoon niet zo goed tegen kunnen. Dus ik ga wagenziektepillen proberen en erin berusten dat this too shall pass

3 uur ongeveer

Ja 11 uur is echt mijn nachtmerrie. Vind het echt jammer want ik denk niet dat ik echt ver ga komen met deze vliegangst haha