Eet geen francesinha en wel pastel de nata. En ga eten bij Tapabento achter het station!
say whaaat , wat cool!
Uiteindelijk is het Lille geworden, maar goede tip van dat OV in Luxemburg. Wist ik niet. Leuk voor een volgende
De rest van het land is teringduur dus dat compenseert weer
Super fijn! En Tromsø is inderdaad zo leuk!
Oké heb nu via http://www.easyterra.nl een auto geboekt zonder eigen risico en met een kantoor direct bij het vliegveld. Dus hoop dat dat chill is. En nja sowieso zoals altijd proberen geen schade te rijden
Wat een verhaal! Vervelend dat je je zo rot gevoeld hebt, maar fijn dat je het uiteindelijk gered hebt!
Cocktails bij base
Eten bij ricotta
Hoi! Ik heb een vraagje hier. Een vriendin van me gaat op wereldreis binnenkort (ja echt) en nu hadden een andere vriendin en ik het plan bedacht om haar in Costa Rica te gaan opzoeken rond oud en nieuw. Maaaar dat land is hartstikke oranje. We zijn wel allemaal gevaccineerd. En ik zag dat nu nog maar 25% van de hele bevolking daar volledig is gevaccineerd.
Weten jullie wat dan de risico’s zijn? Dat het land op rood gaat en je niet meer kunt vliegen of zo en dat niet vergoed wordt? Dat je daar toch ziek wordt (en het virus misschien onverhoopt overdraagt?)? Ik wil alles even goed op een rijtje krijgen. En zouden jullie dat doen?
Ik denk dat het heel lastig is om daar nu iets over te zeggen. Ik bedoel de kans is best wel groot dat het reisadvies nog zo vaak verandert, dan wel in jullie nadeel of voordeel, tegen de tijd dat jullie kunnen. Reizen naar een oranje land zou ik btw niet direct afschrijven omdat het oranje is, een beetje je gezond verstand gebruiken mag natuurlijk ook wel. Maar de lage vaccinatiegraad daar zou me wel een beetje doen twijfelen als het land al op oranje staat
Met 9 personen in een 8p-huisje op vakantiepark, ja of nee? Volgende optie is een 12p-huisje en die is 600 euro duurder voor het weekend. Zou het geen probleem vinden om door te geven (en bij te betalen of zo) maar toen ik daar eerder een beetje omwonden over belde zei dat het echt niet mogelijk was om een extra persoon erbij te doen. Zogenaamd vanwege brandveiligheid. Die persoon slaapt gewoon op de bank dan, dat is geen probleem verder.
Je hebt je antwoord toch al
Nou nee, de vraag is: netjes doen wat het park wil (veel te groot duur huis huren) of wel met z’n 9’en in een 8p-huis met 1 iemand op de bank?
Ik denk dat ze het niet perse gaan controleren maar of het netjes is een andere vraag.
Ja da’s een andere vraag. Snap niet zo goed wat je van ons wil horen alleen, het officiele antwoord en de info om de afweging te maken heb je, dus of je je aan de regels wil houden is toch echt jullie eigen afweging, daar kunnen wij niet echt een inzichtgevend licht over schijnen verder. Pro is je betaalt minder en con is dat je waarschijnlijk minder zitruimte en faciliteiten hebt omdat het huisje er niet op is ingericht en je de bank niet kan gebruiken of iemand elke dag de boel moet opmaken en afhalen/niet chill kan slapen omdat mensen de woonkamer in komen en je potentieel het huis uit gegooid wordt door het park als ze erachter komen. Ik vind het een beetje skeer maar goed ik hoef niet mee, dus ik zou het met de rest van jullie groep afstemmen.
Ik zou het niet doen, juist om die brandveiligheid. Die regels zijn er niet voor niets en denk dat het bedrijf er ook een boete voor kan krijgen. Wij gaan zelf meestal met zn 4en in een 6 persoons huisje, juist fijn die extra ruimte. (Dat is dan geen 600 euro duurder natuurlijk…)
Moet het perse op dat park? Internet staat vol met huisjes (airbnb.nl,bungalowspecials.nl etc)
600 duurder is dus 66 euro per persoon. Dat valt dan toch wel mee?
Die persoon op de bank mag dan gratis van de rest of? Het is echt super kut lijkt me op de bank. Moet de rest dan op de kamer wachten tot die bankslaper ook wakker wordt of wordt hij/zij gewekt oid …
Ik heb wel eens in een huisje voor 10 met 11 gezeten (mijn broertje kreeg nadat we al hadden geboekt een vriendinnetje en het was een beetje lullig als zij dan niet mee kon en er waren geen grotere huisjes en we konden niet meer annuleren om ergens anders iets te boeken). Iemand sliep op een matje volgens mij, maar het was niet ideaal want het is gewoon wel echt krap. Zeker als je met een grote groep bent heb je geen zin om de hele tijd zo op elkaar te zitten. Dus ik gewoon een groter huisje boeken als ik jou was.