Nottingham en Brighton vind ik leuke steden. Birmingham was echt de teleurstelling van de eeuw, er is daar niks behalve een grote shopping mall.
Ik vond birmimgham wel leuk! En ik ben naar black Country living museum geweest en dat vond ik echt heel leuk!
Gister bij de grens hebben we bij slovenie alleen moeten laten zien dat we uberhaupt een paspoort hadden. Ze heeft ze niet eens aangepakt of goed bekeken. Bij de grens van kroatie zat letterlijk niemand dus we konden zo door rijden. Maar binnen 48u red je toch wel? Wij hebben zaterdagavond getest en kwamen hier maandag om 19:00 incl kapotte auto, wegslepen en huurauto regelen.
Oh ik dacht dat het 24 uur was.
dat red ik wel. Maar voor nu hoef ik nog steeds niet te testen. Duimen dat het zo blijft.
En in Duitsland? Of is het daar als je doorreist allemaal niet nodig?
Duitsland mag je doorheen reizen
Mijn antigeen van daar kwam met twintig minuten!
Bedankt voor de tips! Wij zijn er nu, gaan zeker wat doen met je tips
Ooo heerlijk, veel plezier!
Niks gezien of gecheckt met doorreizen. Zag wel dat ze vanuit oostenrijk naar duitsland in de file stonden bij de grens. Bij onze overnachting in oostenrijk is ook niks gecheckt, maar was ook heel kleinschalig.
Vandaag moeten we terug naar slovenie om de huurauto in te leveren en onze eigen auto op te halen. Hoop zo dat we op de terugweg geen gedoe krijgen want onze testen zijn niet meer geldigā¦.
Dankjewel!! Jeetje wat een ellende met jullie auto, had je onderweg pech gekregen? Sterkte en hopelijk krijgen jullie geen problemen!
Heeft iemand nog tips voor een leuke plek voor 2 nachtjes aan de oostkant van Zwitserland of westkant van Oostenrijk en dan het liefst een beetje midden of noorden van het land i.v.m. doorreizen (grofweg tussen Luzern en Innsbruck)?
Bij de laatste 40 min konden we niet meer verder rijden en hebben we de anwb moeten bellen. Maar is allemaal goed gekomen! Auto staat weer op de camping plek gelukkig
Voor hoeveel personen en wanneer? Ik weet wel een hele leuke AirBnb in Luzern voor 2 pers. Maar ze zit wel al bijna vol zag
Voor 2 personen in augustus (exacte data zijn we nog flexibel in).
Mijn vriend heeft de uitslag van zān PCR test (96 uur later haha), we zijn inmiddels al op locatie. Gelukkig had hij ook een antigeentest gedaan maar nogmaals voor alle mensen die op vakantie gaan, āt is een gekkenhuis
@iedereen die zo snel een antigeen uitslag heeft, was dat ook gewoon via testenvoorjereis? Of betaald? Ik ga met de auto weg en heb op de ochtend van de dag van vertrek een antigeentest gepland dus als dat inderdaad zo snel gaat zou ik heel gelukkig zijn haha (ga naar Italiƫ en daarvoor is een antigeentest van max 48 uur oud voldoende)
Mijn vriend via testenvoorjereis! Had binnen 1,5 uur de uitslag. Omdat deze tests niet naar het lab hoeven gaat het allemaal heel snel.
Ik had mān antigeentest inderdaad via testenvoorjereis. De uitslag had ik binnen 20 minuten. Locatie was in de randstad.
@moet oh superchill, dankjulliewel! Omdat je van alle kanten hoort dat het chaos is was ik even bang dat de vertraging ook deels in het verwerken van de uitslagen zou zitten en antigeen daardoor ook veel langer zou duren. Maar dat is dus niet zo!