Ja dit gaat dus morgen in. De grote campings in Kroatië bieden wel testen aan hoorde ik
Ja vooralsnog bieden ze die testen gratis aan als je een overnachting hebt geboekt!
Ik heb zelf geen zin in gedoe bij de grens. Dus ga hier in Nederland testen. Kost me 80 euro. Vet zonde van het geld. Maar ik kan niet overdag testen want ik moet nog gewoon werken en alles zit vol
Je kunt gratis testen voor reizen via testen voor reizen.nl.
Dat klopt maar hier in de regio zit alles vol op een avond. Of ze bieden dat niet aan. En ik ben Gastouder dus ik kan niet even tegen mijn baas zeggen ik moet even testen
Thanks! Er staat dat 1 formulier per huishouden volstaat. Ik neem aan dat mijn vriend en ik (samenwonend) al ms 1 huishouden gelden, of hebben jullie voor de zekerheid 2 formulieren gedaan? Ik merk dat ik echt zo idioot ga denken/handelen door dit gedoe hahaha. Wil echt alles 1000% zeker weten. Ben nog nooit zo spastisch bezig geweest voorafgaand aan een vakantie
Ik zou hem gewoon apart invullen, zit je sowieso safe. En persoonlijk hou ik ervan dat ik mijn eigen zaakjes op orde heb lol. Ik was destijds trouwens alleen ingereisd
Thanks! Ga ik idd maar voor zekerheid voor beide doen.
Omg Hahah echt iedereen om me heen zit me gek te maken over NL op code rood en dat we dan niet naar Griekenland kunnen en over die horeca, word er helemaal zenuwachtig/moe van. Zie nu dat als NL op rood gaat en Griekenland ons niet toelaat dat de reisorganisatie het moet annuleren, ipv dat wij dat kunnen om ons geld terug te krijgen.
Ik vraag me hierbij steeds zo af of in Frankrijk alle volwassenen dan allang volledig gevaccineerd zijn/hadden kunnen zijn? Zo vind ik de berichtgeving steeds overkomen, maar ik ben zelf begin 30 en ben pas volledig gevaccineerd eind augustus, dus voor mij scheelt dit niks, haha
Ja ik denk het, er staat ook in het artikel ‘relatief laag vaccinatietempo’, maar vind het alsnog heel wat dat je gevaccineerd moet zijn om het ziekenhuis in te mogen (of net getest).
“Per augustus is het bewijs ook nodig om naar horecazaken, ziekenhuizen en winkelcentra te gaan.”. Hoop dat dit niet voor zaken als eerste hulp en bevallingen en dergelijke geldt? Dan heb je niet echt tijd om eerst te gaan testen.
Weet iemand dit? Moet de test max 48 (in geval van Griekenland 72) uur geleden zijn vanaf moment van uitslag of vanaf moment van testen? Testen lijkt me
Testen
Maar plan gewoon een antigen test in, die test uitslag heb je gelijk en scheelt stress
Lees nu allemaal verhalen dat de uitslag na 50 uur nog niet binnen is enz. Wij vertrekken volgende week vrijdag om 08.00. Hadden woensdag om 08.30 gepland, maar twijfel nu om ook dinsdagmiddag test te plannen
Ja, ik heb gewoon een pcr test aankomende zondag en voor de zekerheid een antigen test op maandag. De antigen uitslag heb je na een halfuur.
Thanks! Stel dat Griekenland op oranje komt moeten we dus ook testen voordat we NL in gaan, maar zie nu dat dat alleen op Athene kan? Weet jij hoe dat zit? Just in case
Nou dat kan echt niet alleen in Athene hoor. Zou dat gewoon even aan je hotel vragen, dat komt echt wel goed.
Heb ik ook gedaan inderdaad!
Hahaha je stelt me echt iedere keer gerust. Dank daarvoor. Mijn schoonmoeder vraagt nu telkens ‘wat als Griekenland geen toeristen meer toelaat ivm code rood?’ En zie net dat dat idd niet door de annuleringsverzekering vergoed wordt. Ben heel benieuwd wat de reisorganisatie dan doet, hebben bij vakantiediscounter geboekt.