Reizen / Vakantie #2

Ik heb het al eerder gezegd, maar Parijs vind ik nu wel een aanrader, juist door dit moment. Geen meutes met amerikaanse/aziatische toeristen zoals anders, dus het is een stuk rustiger en er is echt veel te zien en doen, ook als je er al eerder bent geweest.
Madrid is ook een leuke stad maar ik weet niet hoe het daar nu is.

3 likes

Florence! Normaal niet te doen qua drukte maar zal nu ook rustig zijn.

Rome ook zeker de moeite waard

Madrid ook zeker moeite waard.

1 like

Valencia vond ik erg leuk deze zomer!

2 likes

Boedapest! Absoluut m’n favoriete stad in Europa, heel mooi, wat goedkoper en je kan ook lekker shoppen daar!

4 likes

Utrecht!
:heavy_check_mark: Mooie gebouwen
:heavy_check_mark: Lekker eten
:heavy_check_mark: Shoppen

5 likes

Praag. En alle steden in Italië.

1 like

Geen idee of ik dit hier mag plaatsen, anders mag het weg gehaald worden. Maar ik kwam er achter dat je via de dierenbescherming ook kunt boeken via booking en dat een deel van de kosten naar de dierenbescherming gaat! Als je googled op dierenbescherming en booking zie je het vanzelf. Vind het zelf wel een fijne manier van de stichting steunen! Love dieren :heart::hatching_chick:

7 likes

Het is Praag geworden! :grin:

3 likes

Leuk! The street burgers is een aanrader voor de beste (vega) burgers ooit

1 like

Ohh die ga ik onthouden, ben gek op burgers haha.

O wow goed zeg. Als ik naar de site ga, opent hij steeds de app. Maar daar zie ik het logo van de dierenbescherming dan weer niet bovenin staan. Mm

Weet niet wanneer je gaat maar de kerstmarkten zijn dus gecanceld hè.
Prague Christmas Markets 2021 - Local Information - Prague Experience

Ga je met de trein?

2 likes

Ja zag het, maar dat vind ik niet zo erg.

ik ga met het vliegtuig.

Heeft iemand ervaring met het huren van een huurauto in Noorwegen of Zweden?

Ik ga over 2 weken naar Lapland, Rovaniemi, voor 6 dagen. Heeft iemand tips? Excursies, restaurants etc! Accomodatie is al geboekt.

8 likes

Daar woont toch de kerstman :santa:t2: :heart_eyes:

3 likes

Waaah zo jaloers! Wij zijn een paar jaar geleden in Levi geweest. Het is nog steeds 1 van mijn favoriete vakanties. Je moet natuurlijk alle geijkte dingen doen, maar ook zeker een nachtje slapen in een ijshotel. En hopen dat je het noorderlicht ziet natuurlijk! Wij hebben het helaas niet gezien, dus een goede reden om een keer terug te gaan😉

1 like

Valencia!

1 like

Paar jaar geleden met mijn vader naar Zweden geweest en een auto gehuurd. Weet niet of ik kan helpen (vader had het meeste regelwerk gedaan) maar is er iets specifieks dat je wilt weten?

Bij welke maatschappij jullie dat hebben gedaan en of dat beviel. :slight_smile: Dankjewel voor je reactie