Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Ja zo’n wéék word het denk ik :joy::hot_face:

Zijn vlok (chocolade vlokken) brak en ik wilde hem niet maken :woman_shrugging:t3:

Oke, daarvoor had ik ook al het verkeerde broodje uit de mand gepakt én de verkeerde kleur beker neergezet. Dus ja, opeenstapeling van teleurstellingen.

Morgen is de opvang open :partying_face:

24 likes

Omdat ik de deksel van de boter had open gedaan.

Omdat ik mijn boterham niet meer met haar wilde ruilen nadat we die al 3 keer geruild hadden. We hadden overigens precies hetzelfde brood met hetzelfde beleg.

16 likes
  • Omdat ze uit het karretje moest en we niet naar een andere winkel gingen waar ze een ‘kalletje’ hebben
  • Omdat ik haar slaapzak uit deed
  • Omdat ik haar voeten niet nog een keer wilde verven (we waren aan het knutselen)
  • Omdat ik mijn voeten op de bank legde
  • Omdat ik het rozijntje op at wat zij in mn mond stopte
  • Omdat ik geen slok wilde nemen uit het glas waar water met zand in zat.
  • Omdat ze geen ijsje mocht om 9 uur (en omdat die ijsjes nog in de vriezer moesten, het zijn van die ijslollies).
18 likes

Omdat ze d’r bikinilijn niet bij mocht werken. We stonden samen onder de douche en ik was me aan het scheren.

En dat ze om half 8 ‘s ochtends geen paaseitje mocht.

21 likes

Tellen neefjes en nichtjes ook?

Mijn neefje (3) was gisteren boos omdat ik naar hem keek :woman_shrugging:t3:

20 likes

Omdat ze de zee niet uit wilde, terwijl ze al 20 minuten in een poel zat en inmiddels te bibberen van de kou want het water was nog best koud.

5 likes

Ik wilde z’n badwater met plas niet drinken, ook niet toen hij zei dat het koffie was.

66 likes

Dikke verwarring bij mij omdat ik dacht dat ik in het sekstopic zat

52 likes

Hahahaha

1 like

Misschien wel de leukste opmerking in dit topic :joy:

1 like

Omdat ze niet nat wilde worden onder de douche.

16 likes

Ik wilde geen eierkoek pakken voor haar terwijl ik een tampon in deed (bij mezelf, obviously)

23 likes

S was boos omdat ik hem bevrijdde uit het kattenluikje. Sorry vriend maar je past er niet meer door.

26 likes

Omdat ze haar sokken al uitgetrokken had en ze dus niet nog een keer uit kon doen.

7 likes

Omdat ze niet in de stromende regen m’n fiets droog mocht maken.

6 likes

Omdat ik degene was die zijn luier ging verschonen i.p.v. zijn vader. Schoppen, bijten, om zijn as draaien… Man man man, alsof je een ronddraaiende krokodil in bedwang probeert te houden.

3 likes

Omdat ze van mij niet in de vieze sloot mocht spelen…

Ik citeer: " jij bent mijn moeder niet meer! "

45 likes

Niet mijn kind, maar mn nichtje. Ze is 3 en werd woest (brullen, huilen, schreeuwen) dat mn auto automatisch de spiegels naar binnen deed toen hij op slot ging. Was ze het niet mee eens.

24 likes

Mijn buurmeisje in mijn deuropening: ‘Wat doe jij?’
Ik: ‘Ik schrijf iets voor school.’
Zij: ‘Mag ik meedoen?’
Ik: ‘Dat kan denk ik niet, maar je kunt wel lekker buitenspelen!’
Zij: ‘Saaie stomkop!!’ en toen rende ze weg. :sob::sob:

25 likes