Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Ze werd hysterisch toen ik haar een hapje eten wilde geven… Maar vervolgens werd ze hysterisch dat ik haar geen eten gaf :woman_shrugging:

9 likes


Omdat hij niet in het badkamer kastje past. Dat is blijkbaar mijn schuld

40 likes

Ja duh! Je had grotere kastjes moeten nemen he :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Of geen eten geven :smirk:

1 like

Omdat ik niet vlak voor de deur van het KDV kon parkeren. Zo kon de juf z’n nieuwe autostoel niet bekijken.

30 likes

Zit hier even terug te lezen. Dit is echt precies 100% mijn zoontje, élke dag met avondeten. :woman_facepalming:t3::joy:

2 likes

Ze wilde dat papa haar jas aandeed…

(papa is niet eens thuis)

2 likes

A) hij wilde niet mee naar huis uit het Kdv.
B) toen wilde hij niet in de witte (onze) auto, want hij wilde in de zwarte ernaast.

Wilde ik ook wel, mooiere auto, maar om daar nou voor boos op de grond te gaan liggen :woman_shrugging:t3:

23 likes

Hij mocht niet onder een auto lopen van mij. Vervolgens komt er een vrouw aan die zegt: oh mannetje, is mama gemeen tegen jou? Dus ik zeg: ja klopt, het is ook zo gemeen dat hij niet onder de auto mag gaan liggen. :shushing_face: Dus toen was niet alleen mijn kind, maar ook een bemoeizuchtige vrouw boos op mij.

36 likes

Ergerlijk, zulke reacties :grimacing:

Heb ik ook wel eens gehad. Kind wil geen hand geven bij het oversteken. Dus hij ligt huilend op de stoep, voelde ook een ouder iemand zich genoodzaakt daar iets van te zeggen. Wat denkt uzelf meneer, dat ik een discussie met m’n 2-jarige midden op een zebrapad ga voeren :woman_shrugging:t3:

Kind is twee en geeft mij een hand. Wat de rest van de wereld, inclusief kind, daar ook van vindt.

21 likes

Zijn gezicht was nat van de tranen van zijn drifbui :japanese_goblin:

1 like

En dan is papa thuis, maar wordt ze boos op mij dat ik papa vraag haar jas aan te doen ipv dat ik het doe :neutral_face:

2 likes

Omdat ze echt eerst haar filmpje af moet kijken voordat we kunnen aankleden. En anders gaat ze toch gewoon niet naar school en ga ik in haar plaats?

7 likes

Omdat ‘ie moest komen ontbijten en niet verder mocht werken aan het fietsenrek dat hij in z’n kamer in elkaar aan het klussen was.

4 likes

Omdat ze haar schoenen aan moest doen zodat we naar de winkel kunnen. Haar baby moest eerst nog drinken :woozy_face:

7 likes

Omdat ik naar haar kijk als ze me roept…

12 likes

Hoe durf je :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

“Mama?”
“Ja?”
“NEEE NEE PAPA MOET TEGEN MIJ PRATEN!!!11!!!1”

Ok. :eyes:

19 likes

Omdat ze…

  • haar zusje van 3 maanden geen yoghurt mocht geven
  • het bolletje met waspoeder niet in haar mond leeg mocht gieten
  • niet in haar bambipyjama mee naar de supermarkt mag
  • mama een trui aan deed in plaats van haar trouwjurk die in de kast hangt :sweat_smile:
  • omdat ze geen koekje mocht nadat ze net haar ontbijt op had

En het is pas 9u :nerd_face:

43 likes

Dit is echt flauw. :neutral_face:

4 likes