Redenen waarom mijn kind boos op mij is

Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Nu heb ik de onderzetters weg gedaan en bananen gekocht!

3 likes

Mijn zoon was boos omdat ik het pakje zakdoekjes niet wilde voorlezen :weary:

45 likes

Omdat er maar 1 maan is buiten

24 likes

Snap ik ook wel Saturnus heeft 82 manen. Saturnus is de beste! :heart: Kom maar R, rondje om Saturnus.

16 likes

Hij gaf me een koekje en ik nam een hap.

18 likes

Dat hij een haar van mij in zijn mond heeft nadat hij mij over mijn hoofd had gelikt.

29 likes

Omdat papa d’r niet uit bed kwam halen, omdat hij aan het werk was.

7 likes

Omdat ze van mij papa’s bierflesje niet in der mond mocht doen.

Nu zit ze als een dramaqueen tegen papa aangeplakt en af en toe kijkt ze naar het flesje en dan naar mij en dan begint ze weer, whahaha.

37 likes

Ik had het in mijn hoofd gehaald zelf de wasmachine leeg te halen. Woedend werd alles er weer ingepropt. Toen hij daarna weer mocht helpen leeghalen waren we wel weer vrienden.

28 likes

Omdat ze geen groene pyjama aan wilde, maar een witte. We hebben niet eens witte.

20 likes

Ze mocht zich niet van der rug op der buikrollen terwijl ze haar tandenborstel in haar mond had. Wat een gemene moeder heeft ze toch ook​:woman_shrugging:t2::joy:

5 likes

Zin om dit topic even nieuw leven in te blazen…

Ik wilde per se poepen met de deur dicht🙃

7 likes

Privacy is overrated :joy:

Die van mij die gaat ook in driftbui modus als ik de wc deur dicht doe. Gillen krijsen en tegen de deur rammend ‘maaaamaaaa’ roepen.
Dan denk ik al gauw ‘laat maar ik poep vandaag wel niet’

4 likes

Omdat ze geen limonade tussen de kussens van de bank mag gieten.

En omdat ze niet met d’r neus op het toetsenbord van m’n computerende man mag rammen.

Dit gebeurde in een tijdsspanne van 1,5 minuut.

18 likes

Vandaag:

Omdat ik zijn jas aan wilde trekken.
Omdat hij andere schoenen aan wilde, pakte ik andere schoenen,weer boos want wilde die eerste schoenen tóch aan.
Omdat hij zelf een scheet liet.
Omdat hij niet van mijn koffie mocht drinken.
Omdat ik mijn sokken aantrok.
Omdat ik na 30 minuten bij de kippen kijken naar huis wilde.
Omdat ik een blauwe emmer pakte en niet de witte.
Omdat hij geen banaan wilde maar wel mijn banaan wilde opeten.
Omdat hij mijn banaan daarna uitgekauwd uitspuugde op de bank, er vervolgens doorheen ging smeren en ik dat niet goed vond.

Moet ik nog door?

28 likes

Omdat ie niet in de hoek gezet werd (dat is ie nog nooit :crazy_face:).
En clientje wel, want dat is het “protocol” bij deze cliënt. Hij wilde dat perse ook :nerd_face:

8 likes

Van S mag ik geen vliegen of andere insecten meppen, want dat zijn zijn “beste vriendjes”.

Wat ik wel heel lief vind is dat hij om half 8 opstaat en dan lopend uit zijn kamer naar de onze komt ik tussen ons in te liggen :smiling_face_with_three_hearts: echt een en al liefde :smiling_face_with_three_hearts: en oh mamma ik miste u zo erg :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Omdat ik niet meer bij dr op de grond wilde zitten.

3 likes

Hahhaa zooo herkenbaar. Die van mij wordt al boos al ik knipper tegenwoordig… hopelijk helpt het dat ze weer 2 dagen naar de opvang gaat volgende week.

2 likes