Ranking the forummers

Ik ook toen ik @Nescio koos om te bannen

4 likes

@Banananana
@Luzarl
@grace
@Lula
@Penny_Lane
@Oprah
@Vaiana
@monkeyslut

Like ff deze als t oké vindt.

Willen jullie in de volgende? En @ellegirltalk wil je echt niet? Dan moet je Ff de nummer 11 zoeken @Penny_Lane

5 likes

Ik vooral toen je moest laten weten wie net zo goed een man kon zijn. Op EGF was er een mannelijke mod, ben ff zijn naam kwijt maar dacht ineens ja misschien is dat @Nescio gewoon ook al zegt ze van niet :yum:

@Penny_Lane Hoe kom je bij dat overzicht?

Ik ben ook daadwerkelijk gebanned geweest dus I don’t blame you guys. Waren niet m’n beste forum-dagen.

Een aantal forummers kunnen wel bevestigen dat ik geen oude vieze man ben haha ik vraag me af waarom ik die vibe afgeef.

3 likes

Bij geheime kinky kant hoefde ik in ieder geval niet op jou te stemmen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: Ik lees nu je eerste bericht in dat topic waarin staat dat je er toch een aantal voor jezelf houdt… Ik ga toch maar even stemmen. :rofl:

1 like

Ja waarom ook niet

1 like

Penny, laat mij hierbuiten trut.

8 likes

Nee ik dacht ook al @Jeccat ik ben er vrij open over :yum:

Haha sommige kinks gaan te ver voor het forum vind ik, die passen hier echt niet. Het topic voelt veilig aan hoor, dat is niet het probleem.

Dus de kinky kant is out in the open, maar sommige kinks blijven geheim

1 like

Nee want ik ben ook een antwoord optie dan hè? Dan is T flauw

Iemand die geen optie is moet m maken denk ik

Ik snap je :hugs:

1 like

Haha nee sorry, ik volg niemand op insta, ik spreek niemand privé, ik ken de helft, of beter gezegd niemand niet. Dus ik vond het idee echt leuk maar nee, ik deel ook hele specifieke dingen alleen maar. :joy:

Wat me wel opvalt is dat je dus meerkeuze kan doen. En bij de ekte ranking de stars moet je dus echt kiezen. Moet je dat meerkeuze niet weghalen dan?

Mij best hoor, als mensen dat leuk vinden. Al drukt dit topic mij weer met de neus op de feiten dat ik van zo ontzettend veel mensen hier zo weinig weet dat het een beetje voelt alsof random mensen op straat ineens gaan beschrijven welk beeld ze van me hebben :joy:

4 likes

Ja dat is zo en daarom is T ook niet erg als ze me straks nummer 1 stemmen op alle gênante dingen!!!

1 like

5 likes

Nee true en je moet de petty likers ook wat gunnen

4 likes

Nou saaaaaaai zeg

Een tip is om dit in het echt met je vriendengroep te gaan spelen. Deden wij jaren geleden. Het liep niet uit de hand maar, ja. We deden trouwens niet met die Paul vd leeuw lijst wat 100 mensen uit het publiek hadden gezegd bladibla. Maar wel een tip voor een vrienden dag ofzo.

Hmm tja, is ook zo. Ik stemde vooral op jou omdat ik bij ‘‘kinky’’ aan jou moest denken en niet wist wie ik anders in moest vullen.

1 like

Ik wil best in het rijtje maar heb niet zo’n zin om alles in te vullen en uitgebreid toe te lichten. Als dat wel moet pas ik

1 like

@Nescio ik heb jou gekozen bij stagebegeleider. Dan mag jij mn verslag ontcijferen haha.

1 like