Ranking the forummers

Bueno

3 likes

Maar waarom is er meerkeuze? Dat slaat toch nergens op? Je moet toch 1 kiezen?

Eigenlijk moet je ze indelen van 1-10 maar dat kan niet echt met een poll

Geniaal topic dit!

Dan mag jij vervolgens het commentaar weer ontcijferen;) jherinner me die totaal onbegrijpelijke posts van Nescio uit het verleden, jullie zijn wat dat betreft aan elkaar gewaagd.

4 likes

Ja maar dan is het eigenlijk toch geen reet aan, je krijgt de optie om op iedereen te stemmen tegelijkertijd. In dit geval zou je gewoon alleen nr. 1 forummer die je bovenaan zet en de meeste stemmers heeft. die meerkeuze slaat dan toch nergens op? Ik kan ook op alle forrummers altijd stemmen. Dat ga ik ga maar doen, evengoeie vrinde.

Op basis van wat is dit een top10? Ik zat net te kijken maar toen zat ik er niet bij!

Oeh schande, dit is al mn 2e account

3 likes

Jarig? Feli!

Ja, 23 geworden! Dankje!

1 like

Waar kan je die statistieken terugvinden??

Posts!
Standaard als je op gebruikers klikt selecteert ie volgens mij gebaseerd op meeste likes Ipv posts, misschien daarom.

Ja ik zie niet waar ik dat kan aanpassen, ligt misschien aan mn thema, maar ik geloof jullie! Lets go

Hmmm en hoe kom ik bij de gebruikers??

Yes, we moeten nog Ff wachten of lula meedoet en dan nog 1 iemand erbij, @anon42392789 wil jij anders? Iedereen kent jou wel.

en dan moet iemand die niet in T lijstje staat even spannende vragen bedenken.

@Twijfelaar drie streepjes bovenaan naasts je profiel.

1 like

Niemand die mij wat wil vertellen?
Bloedtesten is niet zo mijn ding, bloed doneren daarin tegen wel. Net nog gedaan

En geld verdienen? Want ik geloof niet dat Annic zelf zo into bloedtesten is eerlijk gezegd

1 like

Ik ben vooral een basic bitch op het forum zo te zien. Klopt ook wel, want dat ben ik in het echte leven ook :joy:

2 likes

Naah, ik ben daar echt te nuchter voor.
Je moet wel een buisje bloed hebben wil je dingen kunnen constateren. Een opgedroogd druppie bloed doet niet zoveel.
Maar ik zou er nooit geld mee kunnen verdienen. Ben ik gewoon te eerlijk in en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om mensen te misleiden omtrent hun gezondheid.

Hahahaha ik heb vannacht in mn dromen wel seks gehad met een collega van bijna 50, telt dat ook :joy:

6 likes