Haha, ja dat klopt! Ik snap hem wel ja.
Of een editie met de bekendste van de afgelopen keren
Omg de vragen zijn dit keer wel een stuk gemener
11.000 berichten! Jezus Christus te paard.
Echt sad life hier
Ik heb jou daar aangeklikt omdat ik het linkte aan kapster haha. Overal haren
Ik heb jou daar aangeklikt om je outfit foto’s.
Omdat je vaak een rommelige kamer hebt, waar je de foto’s maakt.
Je wil echter niet mijn huis zien. Daar is vaak overal rommel
Oh oeps ik dacht dat je bedoelde wie het leuk vond om de polls te gaan verzinnen haha
Omdat jij degene bent die het meest van feestjes houdt/volgens mij pre Corona elk weekend wel uitging. Dus ik dacht jij hebt de meeste opportunity, misschien als je heel dronken bent ofo
Ik ken sowieso in elke ronde veel forummers niet of nauwelijks dus dan vind ik het eigenlijk niet leuk om in te vullen en stop ik maar.
Wauw confronterend dit. Maar ik sla over!
Moet je die dagen dat je hier hebt besteed/gelezen hier eens zien. Daar schrok ik bij mezelf meer van. Meer dan 2 maanden heb ik hier doorgebracht aan onzin lezen
ik dacht ff goed geroast te worden maar nee hoor
Ik vind van niet
Ik vind dat bij jou ook niet! Een paar jaar geleden wel meer, maar het valt me nu juist op dat je altijd goed omgaat met kritiek/feedback.
Ik vind jou nu heel anders dan een hele tijd geleden, juist echt gegroeid!
Nah zo bedoel ik het niet. Meer mensen vragen om context bij de nominaties en ik wil helemaal niet overkomen alsof ik mezelf heel zielig etc vind, dus was benieuwd of dat nu nog steeds zo overkomt, want dat is niet wat ik wil. Anders had ik wel een comment geplaatst in de trant van:“Jullie zijn tegen me en ik snap niet wat ik fout doe boehoe”
Ja ik ben ook wel echt bevestigingzoekend en dat vind ik ook echt lastig. Probeer het er wel uit te rammen, maar het zit te complex om hier bloot op het forum te gooien. Ik snap de votes over vroeger wel hoor! Was inderdaad gewoon benieuwd of ik het recent nog steeds doe, want ik hoor het dan wel graag