Ranking the forummers

Mag jij beginnen, waarom zou je me op negeer zetten?

1 like

Goeie! Vrees alleen dat dit geen grote rel wordt, ik moest kiezen, de namen die ik wel kende hoef ik niet op negeer (sowieso niemand, want wil me ook gewoon lekker kunnen ergeren), oa jouw naam komt me niet zo bekend voor, dus zou ik het niet missen als je op negeer zou staan.

1 like

Ik had echt geen idee joh haha. Degenen waar ik meer over kan vertellen vond ik geen stokers, en jij komt me wel bekend voor maar ik zou niks over je kunnen zeggen en ik moest iemand kiezen :’)

1 like

:rotating_light:

1 like

je kunt een poll toch ook niet invullen?

zo flauw al die reacties hier van “ik heb maar iemand aangeklikt, ken je niet!!!”

5 likes

Ja dat heb ik bij de latere wel gedaan! Maar bij echte ranking the Stars mag je mensen/vragen ook niet overslaan :wink:

1 like

haha, ik kijk enkel ‘ranking the forummers’ dus ik heb geen idee

1 like

Sgat, ik heb de vragen gezien. Je kunt met een gerust hart meedoen hoor!

Ja nu niet meer want dan gaan we allemaal expres aardig invullen

1 like

Ik wil opzich wel mee doen, maar ik ben totaal geen bekende forummer dus ik weet niet of dat nut heeft :sweat_smile:

@Mhysa volgens mij mag iedereen jouw op het forum dus wat dat betreft hoef je echt niet bang te zijn! Maar als het niet goed voelt, moet je het niet doen.

2 likes

Omg fun :partying_face::partying_face::partying_face:

Ook echt van de enige 2 die ik dan wel herken denk ik "Nee die zou dit en dat nooit doen " haha

1 like

Ik merk dat ik gewoon beter ben met plaatjes dan met woorden. Ik herken forummers meestal aan hun ava en minder aan hun naam dus ik heb een beetje een error nu ik alleen de namen zie staan :joy:

20 likes

Dit doet toch een beetje pijn :cry:

1 like

Ik dacht nog dat ik vast niet bekend genoeg zou zijn, om op gestemt te worden.

Ik geloof dat ik dat nu liever had gehad, haha.

Waarom vinden jullie me allemaal narcistisch?
@Penny_Lane
@Zemraluani
@Rozevarken
@lightbox
@Dikkekip
@Neverland
@Totoro
@Lula

Ik herkende alleen fissa, instantramen, rozecoupeschaar en vitaminwater. Die heb ik positieve dingen gegeven.

De negatieve dingen heb ik verdeeld over mensen die ik me niet goed kon herrineren.

6 likes

Ah oke!

Ik ken jou niet (goed) dus ik heb maar wat aan geklikt. Het is niks persoonlijks, ik had net zo goed iemand anders aan kunnen klikken :kissing_heart:

1 like

Eigenlijk is dit zo droog haha.
Het is ten eerste al "Wie van deze 10 is zo " en meestal zijn er maar 3 of 4 mensen in die lijst een beetje herkenbaar qua naam hahaha.

14 likes

We kunnen een editie maken met de 10 mensen die het meest gepost hebben, in theorie zouden die het meest bekend moeten zijn?

18 likes