Ranking the forummers

Goud dit hahaha.

Maak voor mij ook alvast een account aan :joy:

1 like

Was jij het niet ook op camera (en toen een boete gekregen?) als ik het me goed herinnner haha

1 like

Kunnen we regelen aangezien we nu in dezelfde “stad” wonen :joy:

2 likes

Jup, thats me :joy: €140,-

@kali kunnen we regelen als de carnaval door zou gaan volgend jaar :joy:

8 likes

Would pay for that.

Ik vind het lief dat jullie me niet op het viva zien. Daarom ga ik speciaal voor jullie naar het songfestival.

10 likes

Ik vind viva wel de allergrootste belediging en daarom ga ik de rest van de avond huilen omdat @Penny_Lane en @Andreya erop hebben gestemd. Verder trek ik me niks aan van wat er op dit forum gezegd wordt hoor.

5 likes

Ik had bij petty likes en snitch juist zoiets van jeej ik sta boven aan :joy::joy:

3 likes

@Soy.peor doet zich toch niet slimmer voor dan ze is? Ik moet haar zinnen altijd ontleden. :grimacing:

9 likes
6 likes

Echt dus alleen omdat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen! Mea culpa!

1 like

87 likes

Ik vind het grappig dat ik een paar een Viva stemmen heb (oke nog maar drie).
Viva lijkt me echt het kutste ever en zie mezelf daar echt niet, maar misschien ben ik bevooroordeeld heb ik wel meer Viva in me dan ik denk.

Klinkt alsof jij en Viva wel een match zijn.

11 likes

Ik dacht dus dat Viva vrouwen zijn vanaf de 30 met gezin die altijd lekker gek zijn als ze eens in de maand met vriendinnen afspreken, graag super spannende erotisch getinte verhalen lezen (die anoniem worden gedeeld). Beetje wat ik bij Wil en Tien denk.
Alleen heb ik eigenlijk geen idee wat Viva echt is (heb alleen lekker veel vooroordelen), en begin ik ook wel richting de 30 te gaan dus misschien maar eens gaan kijken als ik afstudeer/ga werken en het burgerlijke leven écht begint! Of nouja eerder kan dus ook gewoon

1 like

Inderdaad. Iemand nog iets kwijt over mij? (oké dit is best spannend)

Ik! Maar wel iets positiefs, mag dat ook?

Ik heb bij “over wie kan je een biografie schrijven” op @Oprah geklikt. Dit omdat ze van werken bij de ballenbak naar de andere kant van de wereld is verhuisd en nu een prachtige baby heeft. Dat vind ik onwijs tof!

Ik twijfelde echter om jouw naam aan te klikken. Dit omdat ik veel berichten van je heb gelezen over het verlies van een dierbare, en hoe je er mee om gaat. Over je mentale gezondheid en dat het ouderschap niet altijd makkelijk is. Je werkt in een sector waar ik maar één ander persoon van ken die dat doet en ik vind het mega interessant om daarover te lezen. Maar tegelijkertijd lees ik heel vaak hoe tof en grappig je bent. Dat je gaat wildplassen en een boete krijgt en die foto’s daarvan deelt haha. Je lijkt me een hele lieve zorgzame stoere moeder en een hele leuke vrouw!

Mocht je willen dat ik mijn bericht verwijder ivm persoonlijke info, zeg het dan even.

14 likes

Oh wat lief :kissing_heart: Dankjewel.

En nu snel verder dalijk komt de kumbaya-politie :joy:

3 likes

Ja, we willen graag rellen hier!

1 like