Puber crushes

afbeelding

Oh en hier schaam ik me echt voor maargoed:

6 likes

1 like

Jaaaa abeltje haha!

Zoveel herinneringen komen voorbij als ik al jullie puber lovers zie, zo leuk!!!

Jack White

afbeelding

Specifiek Johnny Depp in Whats eating Gilbert Grape

4 likes

Gareth Gates en van She’s the man alle voetballers hahaha

2 likes

Nesta en Cannavaro moest ik even Googlen. Al die Italianen waren leuk om naar te kijken. Kan alleen niet op de naam van de keeper komen :roll_eyes:

Jaaaaaaa! Die bedoel ik. Die was heul lang

TOLDO

2 likes

image

Milan uit GTST :joy:

1 like

En wat vond je Del Piero?

Ik vind het trouwens wel raar dat ik vooral mannen van 30 plus aantrekkelijk vond als tiener van 16 - 18 en nooit een crush had op mensen die 18 - 25 of zo op dat moment waren?

1 like

Haha heel herkenbaar. Vond het altijd heel tof dat ik het elftal kende. Zodra Nederland eruit lag was ik voor Italië :sunglasses:

1 like

De ene helft van mijn puberteit werd gedomineerd door the one and only Brendan Fraser

En de tweede helft werd gedomineerd door Wentworth Miller. En eerlijk hij blijft nog steeds de mooiste man die bestaat naar mijn mening :joy: Niks verslaat gewoon Wentworth Miller in seizoen 1 van prison break.
image

12 likes

Die vind ik allebei gewoon nog steeds super hot :see_no_evil:

1 like

Ik was m’n lievelings Seth Cohen helemaal vergeten

seth-site-637x397

Still cute

549a388ed2d2c_-_hbz-adambrodypromo-xln

8 likes

Huh ik dacht even dat hij die man in zijn hand had? :crazy_face:

9 likes

Ik zie Lange Frans op tv en daar had ik vroeger een crush op. Maar ook heel erg op Brace.

Hahaha can’t unseen now

1 like

Hilary Duff, daar had ik veel posters van en ik had zelfs een fansite voor haar gemaakt in het stenen tijdperk, op Geocities.

Lucy Liu in de Charlie’s Angels films
tumblr_pcdxyoMOGf1wk2bq8o3_250

En ik had deze poster van Orlando natuurlijk in mijn kamer hangen!! Weet niet meer welk jaar het was, maar ik neem aan dat hij uit de Hitkrant kwam.
orlando-bloom-b-w-i244

10 likes

Haha jaaaa, het was zo’n gezellig programma. Blij dat ik niet de enige was! :grimacing:

Nice, ik moet altijd denken aan Willem Nijholt die met het woord “pezzazz” strooide totdat het iedereens neus uitkwam.

2 likes