Ik was ook zo intens verliefd, maar dat ben ik nog steeds geloof ik. Ik wil met Leo trouwen.
Sean van Degrassi! Verder zijn al mn puber crushes die ik zo kan bedenken al genoemd
Was hem totaal vergeten, totdat ik net de aankondiging van het nieuwe seizoen van The Hills zag.
Justin Bobby
Ik had deze post echt niet gezien voor ik die van mezelf plaatste, haha.
High five!
Ik had zeg maar een type…
Zo leuk om te zien dat veel mensen duidelijk een bepaald type hadden Dit topic is echt een trip down memory lane, met al die oude foto’s!
Davey Havok heeft twee jaar geleden nog een album uitgebracht met de leden van No Doubt (behalve Gwen dan). Geen aanrader helaas.
Wat vond ik dit een stoere man.
Superclassy pubercrush: Gene Kelly.
En nog steeds hoor (al ben ik er inmiddels wel achter dat ie nogal een lul was).
Ryan Sheckler van Life of Ryan (MTV). Zou hem nog steeds doen. Had vroeger een foto van hem als achtergrond op mijn mobiel
Toen:
Nu:
Oh wat vond ik hem leuk hij was ook altijd ZO lief met z’n kleinste broertje.
Ow ja, vooral Totti en Zambrotta
Bert begint nu wel op de andere Bert te lijken
En ik vond de zanger van Alter Bridge ook wel een lieve puppy
https://www.google.com/search?q=leonardo+dicaprio+basketball+diaries&client=ms-android-samsung&source=android-browser&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjZv-O8gfviAhVRQUEAHRgrCaMQ_AUICSgB&biw=360&bih=520#imgrc=-6WwKqzUnyh5cM
Shit weet niet of het zo werkt
Maar zwaar verliefd op Leonardo Dicaprio, alle videobanden verzamelen, posters uit de BreakOut en een sleutelhanger van de Free Record Shop
Helemaal! Hoe doe je dat?
Tegenwoordig wil google niet meer dat je zo gemakkelijk plaatjes kan kopieren maar naast gewoon rechtermuisknop copy image dresss heb ik een fijne plugin voor chrome dat ik wel gewoon nog view image kan doen. Al zullen er ook wel plugins bestaan voor al die andere browsers