Ik had geen crush op Johnny, al zou je dat niet zeggen als je de hoeveelheid posters had gezien Ik was gewoon fan van hem als acteur en bij mij hingen sowieso de filmposters van Gilbert Grape, Secret window, Pirates, en nog een paar klassieke centerfolds uit de bladen. Ik vond hem ook heel cool samen met Winona Ryder en Kate Moss haha, dat vond ik toen powercouples.
OH ja same, ik heb echt helemaal niks met de muziek maar ik ben altijd zo verliefd op hem geweest. Mijn toekomstige vent MOET er zo uit zien, anders hoef ik 'm nie
XL aan de muur, jawel
Omggggg ik heb een enorme verliefde fase op Rintje Ritsma gehad en heb hem toen allemaal tekeningen gestuurd. Had ook posters.
Ter verdediging, ik was 6 jaar. Hij is echt het tegenovergestelde van Mn type nu.
Oh jaaaaaa, Lucy Liu
Jaaaa! Ik zag laatst Charlie’s Angels weer toevallig voorbijkomen en de andere twee Angels vallen totaal in het niet bij Lucy Die hadden net zo goed niet in de film kunnen zitten.
Had deze poster als deurposter (of misschien was het net een andere pose, dat kan ook)
Omg ja!
Omg dit was m’n leven op zondagavond, Joseph, Zorro, Evita, Mary Poppins, echt genieten hahaha. Ik vond alleen Willem Nijholt zo’n vage gast :S
Zac Efron tijdens zijn High School Musical periode! Hij was echt mijn ultieme crush, m’n complete kamer hing vol met posters van hem
whaaaat, ik herken hem niet eens meer
Hoe dan?
Ooooooh wie is die laatste ook alweer!!!
Edit: Oja Alwin dus!!!
Jaa, zij is echt bloedmooi ja.
Ze speelt nu in die serie ‘Elementary’ en ze is focking 50 jaar ofzo en werkelijk nog steeds BLOEDmooi
Elementary staat al een tijdje op m’n lijst van series die ik nog eens moet kijken, maar ik moet er zo te horen gauw aan beginnen Ik heb in de tussentijd wel foto’s van haar voorbij zien komen en ze is inderdaad nog steeds bloedmooi!
https://images.findagrave.com/photos/2014/149/130584767_1401449240.jpg
Basisschool crush:woman_facepalming:t3: