Nou ik erover nadenk had ik volgens mij veel meer chrushes in m’n basisschooltijd. Als het EK of WK er was had ik een crush op Patrick Kluivert. HIJ WAS VAN MIJ.
Justin Bobbi van The Hills
wow hij lijkt op Waylon?
Waylon in 2008 misschien, huidige Waylon wishes.
Omg ville valo, hoe kon ik hem vergeten zijn
Omgg Jesse mmmmm…cartney
Ik had volgens mij wel meer crushes, maar mijn grootse crush was op Zac Hanson:
Die overigens wel goed is opgedroogd al zeg ik het zelf:
En verder was ik verliefd op Ashton Kutcher
En op Tim van Di-rect
Oh, en ook nog op Chad Michael Murray
Edit: ohhh hoe kan ik ons Ruud nou vergeten? De reden waarom ik nu nog steeds voor PSV ben.
Omg Zac Hanson. Die vond ik als kind ook geweldig, en pff die is zeker goed opgedroogd. Hij doet me een klein beetje denken aan Chris Hemsworth. Zelfde oogopslag ofzo.
Ik heb nog steeds een poster van hem hangen
Jaaa hij is ook wel de knapste van de drie broers:
Taylor leek vroeger echt een meisje en die oudste was toen net in zo’n awkward puberfase volgens mij.
Deels misschien een darkside crush maar (alweer) als kind (of was ik al een soort van puber?) had ik ook een crush op Captain Jack Sparrow. Ik heb nog nooit eerder verteld dat ik er een behoorlijk stuk later achterkwam dat het gewoon Johnny Depp was.
Is die onderste van Ensiferum? Of het is iig een andere Fin.
Klopt! Petri van Ensiferum
Kan ik dat mooi op mijn cv zetten ‘herkent al 16 jaar bandleden van Noord-Europese bands die ze al lang niet heeft geluisterd’
Door jouw post met langharig tuig ()moet ik ook aan een andere crush denken, wel van iets voor mijn puberteit:
(Nuno Bettencourt van Extreme. Hij heeft nog steeds wel wat: