Hoeveel mensen zouden nu naar Paaseiland willen?
Wat ben ik toch blij met FF. Normaal al voor mn dagelijkse dosis vermaak maar juist in deze barre, politieke tijden ben ik extra blij met jullie.
Zeker toen ik er net achter kwam dat een vriendin van mij de vrouwonvriendelijke uitspraken van Thierry helemaal niet vrouwonvriendelijk vindt. âIk vind het juist goed dat er ongelijkheid is tussen mannen en vrouwen, we zijn gewoon niet gelijkâ.
Een illusie armer maar dan kom ik hier op het forum en dan heb ik weer vertrouwen in de mensheid.
Laat dat stukje uit zijn boek lezen!
Ik zit echt te wachten op de dag dat hij onthult dat dit een groot sociaal experiment was.
Heb nu zoân stukje natuur gekocht van de PvdD. Lid worden is niet mijn ding, maar mooie optie dit.
Nu nog ergens een trui scoren waar op staat âIk heb niet gestemd voor FvDâ.
Als t maar niet zoân âarmstrongâ bandje gaat worden haha! verder vind ik alles best.
Hoe kun je dat doen en wat houdt het precies in? Ik kan het niet vinden op de site van PvdD.
Zijn er oprecht mensen geĂŻnteresseerd hierin? Want ik zie het eigenlijk wel zitten!
âOp Twitter wordt mij steeds gevraagd hoe ik als vrouw op Baudet kan stemmen omdat hij zo seksistisch zou zijn. Hij heeft alleen maar gezegd dat vrouwen over het algemeen floreren in thuissituaties. Dat vind ik niet seksistisch, ik kan het zelf beamen.â
Komt uit een artikel over FvD stemmers:
Leuk! Denk alleen dat als we dit doen we wel in ons achterhoofd moeten houden dat er van die alt-right gekkies zijn die ons kunnen lastigvallen of doxxen. Veel mensen zitten hier ook niet anoniem
Waaauw. Samengevat zijn ze dus klaar met het âklimaatgedoeâ en willen ze bindende referenda want ze willen wat te zeggen hebben. Als er iets gevaarlijk is dan is het dus mensen directe invloed laten uitoefenen terwijl ze zich niet inlezen in het onderwerp.
Oh man. Er zit maar Ă©Ă©n enigzins genuanceerd interview bij. Lees hier ook weer tetug dat mensen afgeknapt zijn op Wilders omdat hij niet kon samenwerken (of âwerd buitengeslotenâ) maar dat zal niet anders zijn nu met FvD. Hij zegt nu eigenlijk dat hij niet wil samenwerken maar het kabinet onder druk wil zetten, zodat het dus valt en er zsm nieuwe verkiezingen zijn. Hij is daar opener over dan Wilders, het is duidelijk dat hij de samenwerking afwijst. Ben benieuwd wat zijn stemmers daar dan van vinden.
Dit. Een bandje wil ook wel dragen oid.
Haha hij zegt toch juist niet allemaal klimaatgekkies
Vond hem de enige soort van normale in het stukje!
Hij zegt letterlijk in die zin dat je ze niet zo weg moet zetten. Fvdâers zijn niet allemaal nsb en GroenLinks, Pvda en SP niet allemaal klimaatgekkies. Dat zegt hij.
FF-merch waarbij de opbrengsten in het onderhoud van het forum worden gestopt Kan iemand iets vets ontwerpen?
Ja! Leuk! Ik zou wel iets willen ontwerpen maar ben echt heel druk! Maar genoeg andere ontwerpers hier op forum geloof ik
https://www.mijnnatuur.nl/ Hier kan je het vanaf ⏠5,- al doen!
@Protagonist Ja ik hoop ook dat er wat uit ontstaat! Misschien kunnen we er een topic over openen? (Weet alleen niet hoe die zou moeten heten âFF in actieâ ofzo?) Ik zou ook wel âietsâ willen doen.
Mijn favo illustrator gaat een shirt maken âfuck FvDâ.
Ze had al een shirt âFuck Trumpâ.
Ik wil dit shirt echt.
Ja dit lijkt me heel leuk! FF op de barricadeeee!