Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Ja ik begrijp dan niet waarom dat niet opnieuw gebeurt? Vanuit wie gebeurde dat aanklagen trouwens? Als er een politieke partij gestart wordt en zij blijken keer op keer met een seksistische of racistische visie naar buiten komen, hoe kan het dat dat mag? (ja oke die vrijheid van meningsuiting, maar het principe daarvan is toch ook vrijheid van meningsuiting stopt waar het de ander schaadt)
Maar ik weet dus ook niet aan wie het zou zijn om zo’n politicus uit z’n functie te zetten of een partij op te heffen, wie daar zeggenschap over zou (moeten) hebben.

Ik begrijp gewoon niet dat daar in het normale leven consequenties aan hangen (niet dat het altijd gebeurt, vaker wel dan niet. Maar het is iig het streven). En nu is het heel zichtbaar en openlijk en toch hebben ze er dan toch over het algemeen geen consequenties van? Of ja dus wel in je voorbeeld. Maar nu zijn ze er weer en blijven ze toch weer doorbestaan.

Ook @BlairWaldorf

Sorry dit is echt een warrig verhaal. Ik probeer m’n bedenkingen goed te verwoorden maar het lukt niet echt duidelijk geloof ik :stuck_out_tongue:

1 like

Een van de redenen waarom jongere mensen mogelijk op FvD stemmen:

1 like

Volgens mij hebben mijn vader en broer op FvD gestemd. Ik durf het niet te vragen omdat ik het echt vreselijk zou vinden, en ik niet hierover met hen in een gepikeerde discussie wil gaan.

Mijn vader is een jarenlange SP stemmer en is nu dus overgestapt wegens ‘Rutte is een zakkenvuller’. Pfff ik vind dit best lastig.

Ik snap het ook niet helemaal? Sander is toch best buds met Thierry? Hij lijkt hem hier af te vallen. Aan Sander Schimmelvoet heb ik overigens ook een intense hekel.

3 likes

Oh Wow he? Misschien dat ze elkaar dan vooral kunnen vinden in het misogynistische gedachtengoed. Ach, elke veeg uit de pan richting Thierry is mooi meegenomen.

Hahahaha ik vroeg aan m’n vader, op wie heb je gestemd?

Ja deze keer was de letter D aan de beurt, dus heb even gekeken wie ik als eerste zag staan :joy:
Politiek boeit ‘m niks, zijn allemaal boeven.

Voor de liefhebbers (uit het meme topic)

10 likes

Huilt ‘ie inmiddels al?

5 likes

Sterkte meid.

1 like

Ben nu ook lid van PINK! en de PvdD. Ben voor het stukje natuur gegaan, thanks voor de tip @Jenn. :slight_smile:

@Krabsalade vriend (vikingmarcheerder) en ik volgen je avonturen op de voet. Hij vroeg net of er al nieuws was over de ‘tokkies gonna tok’-verjaardag. :stuck_out_tongue:

10 likes

Viool, ik verwacht tenminste één relletje. Zo eentje waarbij je vriend je dan vals aankijkt en vervolgens woest nee schudt als hij het vermoeden heeft dat je nog iets wilt zeggen.

12 likes

Doeeee pls in een spoiler

1 like

Ik like uiteraard alleen je reactie aan mij want PRIVACY!!!

7 likes

Welkom bij de club! Ik ben te oud voor PINK! :rofl:

1 like

Dit lijkt echt geschreven te zijn door een ploertige tweedeklasser.

Vanaf 2:34

Moet ik dit verder nog toelichten

1 like

was er een aardbeving toen dit werd opgenomen ofzo?

1 like

Moet jij niet ook elke avond naar feestjes?

1 like

Ja maar het is “proza”, hij schrijft het als schrijver.

Dit is super interessant, over hoe subtiel Thierry zijn fasicme toont.

10 likes

Ik heb Jinek afgezet, alleen maar positief geblaat over Thierry. Mis het tegengeluid :no_mouth:

1 like