Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Ik ben in een verhitte discussie geraakt met een vriendje van een vroegere vriendin van mij (contact verwaterd). Dat er door deze partijleider echt geen verkrachting verheerlijkt wordt.

Ik ben echt zo misselijk. Deze vroeger vriendin is zelf slachtoffer van verkrachting. Haar vriendje vind zinnen op deze pagina niet erg. Ondertussen zou ik een lesje versieren moeten leren. Ter informatie, ik ben 8 jaar samen, 3 jaar getrouwd en heel gelukkig in mijn gelijkwaardige relatie.

Ik vind ook niet dat ‘iedereen moet stemmen en zijn stem moet laten horen!!’

Als het je interesse niet heeft en je hebt geen zin om je te verdiepen en ‘daarom maar voor fvd gaat want dat is een lekker tegengeluid’ vind ik het niet erg als je niet stemt.

Erg hĂš?

@Sedana
Wtf is dat voor boek?

3 likes

ZIJN BOEK.

1 like

Geschreven door Thierry Baudet :+1:t2:

2 likes

Ik zit te koken van woede.

Gadverdamme man. Dat hadden we uit moeten printen en door de stad verspreiden.

6 likes

Oh ik was nog blij hoe weinig vrouwen het waren haha. Dit komt van de NOS (https://nos.nl/artikel/2277050-dit-is-de-forum-kiezer-en-zo-ziet-de-rest-van-de-stemmers-eruit.html), staan onderaan ook grafieken van alle partijen.

2 likes

Op uiterlijke basis krijgt Thierry echt n triljoen stemmen van me.
Dus als het merendeel van de gestemde vrouwen daar haar keuze op heeft gebaseerd snap ik het volkomen.

2 likes

Die eerder genoemde Forum Feminarum partij, waar blijft die? Geef me hoop in de menselijkheid!

8 likes

Een vrouw op het nieuws waarom ze op fvd heeft gestemd: ja het klimaat, daar ben ik ook helemaal klaar mee.
Bedankt, wauw echt slim zo werkt het dus, je zegt gewoon ik ben klaar met het klimaat en dan heb je er geen last meer van. Geen klimaatverandering hoor, ben er klaar mee

31 likes

Ging dat maar zo makkelijk met Baudet.

5 likes

Ik sta niet meer ingeschreven in NL! Dus mijn hoop ligt in jullie handen hahaha.

@ferris
Mooie uitspraak! Had ze misschien nog een voorkeur voor een ander klimaat? Of gewoon helemaal niks.

1 like

Ik heb zelf ook de nodige seksdromen over Baudet gehad maar eigenlijk moet iedereen stoppen met hem sexy vinden. Ik denk dat als hij lelijk was, hij lang niet zo veel stemmen zou krijgen.

Ik kan jullie in contact brengen met een hoop sexy ballen die ‘gewoon’ vvd stemmen ter vervanging.

20 likes

Schuif maar door!

1 like

Oké misschien is dit een domme vraag, maar ik vraag me iets af en misschien weet iemand hoe dit werkt?

Iig ik zat dus te denken: hoe kan het eigenlijk dat mensen als Thierry en Geert niet, na zich openlijk racistisch/seksistisch te hebben uitgelaten, afgezet worden? Valt dat dan onder censuur ofzo? Maar het is toch geen censuur, ze verbreken gewoon het verbod op discriminatie? Afgelopen week is er nog een contract van een vrouwelijke voetbalster verbroken omdat zij aapgeluiden had gemaakt naar een donkere vrouw uit het tegenteam. Waarom worden Wilders en Thierry niet ‘ontslagen’? Of moeten ze daar dan eerst voor worden aangeklaagd? En wie zou dat dan moeten doen?

Edit: bij een politieke functie zou ik dat zelfs nog logischer vinden dan bij een voetballer. Zij zijn de bestuurders van een land (waar voetbal nog voor entertainment is) en dat heeft gewoon directe invloed op een samenleving? Ik vind het gewoon vreemd, zit hier nou een logische redenatie achter?

3 likes

O God Nikkie Plessen die in Boulevard verkondigt dat ze Theo Hiddema er “verfrissend” uit vindt zien met z’n offwhite pak
:face_vomiting:
Het pak zag er overigens viezig en versleten uit op de foto.

9 likes

Vrijheid van meningsuiting er is wel een rechtzaak geweest tegen Wilders.

Komt goed!! maar we horen natuurlijk graag hier waarom men op FvD heeft gestemd.

1 like

Een FF-beweging* lijkt me eigenlijk best een goed idee. Lekker samen demonstreren, debatavonden houden, misschien zelfs een podcast erbij. Zou echt geweldig zijn.

*i.p.v. een politieke partij

22 likes