Ik citeer even een post van mezelf eerder dit topic, maar eigenlijk wel ja!
Voor provincie Utrecht was er geen stemwijzer waar FvD aan mee deed. Dus ik heb net nog even die van Noord-Holland ingevuld om te kijken waar ze nou precies voor staan.
Ik walg echt van TB en alle fascistische zaken waar hij mee flirt. Maar op basis van de stemwijzer kan je dat er (natuurlijk) echt niet uithalen. Maar als alternatief voor de VVD komen ze er wel goed uit moet ik zeggen, meer wegen en minder regels kort gezegd. Dus ik snap wel dat mensen die stemwijzer invullen en denken ‘ok prima’ op basis van die stellingen.
Ja, ik ben oké. Merk gewoon dat het me irriteert, omdat ik best open ben over alles. Mijn collega’s zijn zo wereldvreemd en ik heb ze zo geprobeerd te informeren over mijn geloof en cultuur. Een van de eerste vragen die ik kreeg hier was ‘wordt jij ook uitgehuwelijkt?’.
pfoe dat klinkt echt megavermoeiend
Maar dat is! Mensen die puur stemmen op basis van een stemwijzer gaan ook echt niet meer ff googlen hoe en wat.
Mijn broertje doet dat ook altijd, want politiek heeft zijn interesse niet
Snel lid worden van FvD! Thierry komt je halen.
Nee zonder gekheid, zoek je droom op! Doe ik ook super vaak.
Iets positievers;
Een uil staat voor wijsheid en een pure geest.
De uil is ook een symbool dat staat voor je onderbewuste, dus let goed op de boodschap die je krijgt van de uil.
Een zwarte uil staat voor teleurstelling, tenzij je de uil weggejaagd hebt. Dan staat het voor een verbetering van je omstandigheden.
Was de zwarte uil in je huis, dan heeft dit betrekking op je familie.
Ik wil ook graag politiek actief zijn maar ik vind het zo’n ding om me aan een partij te verbinden want ik ben het niet met alles eens. Ik weet ook wel dat dat niet hoeft maar vind dat toch ingewikkeld.
Nee ik ook niet hahaha! Maar vind t wel leuk om ze op te zoeken.
Zullen we met zn allen de FF partij gaan oprichten.
oh nee! ik vind dit echt heel erg voor jullie
sterkte noorderburen
#jesuisnederland
In de gemeente waar ik woon staat FvD op 1 met 20%!! Ik ben echt geshockeerd door deze uitslag en ik snap er oprecht niks van. Ik las ergens wel dat het vooral een verschuiving aan de rechterkant is, dus mensen die hiervoor ookal rechts stemde gaan nu nog extremer rechts stemmen. Alsnog kan ik het niet begrijpen en bevatten (ik ben ook bang om aan mensen te vragen waar ze op gestemd hebben, want ik judge stiekem in mijn hoofd als dat FvD was)
Welke naam is beter?
- Forum voor Democratie
- Forum voor Idioterie
0 stemmers
Haha shit! Gekkies mogen ook stemmen
Minerva
Ik ben bang dat het ze niets uit zal maken Bij elk dieptepunt denk ik dat het niet erger kan en toch word ik elke keer teleurgesteld
‘Dat is zeker iets op je toetsenbord of zo? Net als control, alt, delete?’
Nee dat zal echt maar een handjevol mensen zijn.