Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Is het de overwinningsspeech van Baudet waar jullie het over hebben ?

Ik dacht het Groot Dictee der Nederlandse taal…

Wat is die Thierry een nare populist.

4 likes

Help Mn vader heeft zojuist een politieke meme bedacht en mij hem laten maken. Hij is er zelf super trots op, dus wil hem jullie niet onthouden, al is ie echt heel saai.

Volgens Mn vader is het grappig want “het is Dolly Parton en die is nepblond net als Wilders en haar liedje heet 9 to 5 en zo zijn de zetels van de PVV ook gezakt”

114 likes

Ik keur 'm goed.

3 likes

haha, ik moest er wel om lachen hoor.

2 likes

Zal het hem zeggen. Hij was wel wat teleurgesteld toen ik m zei dat ik niet genoeg volgers had om een meme viral te laten gaan.

5 likes

:joy:

1 like

Hahaha ik moet heel hard lachen!

1 like

Pfoe dat moet een rot gevoel zijn… Weet niet zo goed wat ik verder tegen je kan zeggen maar hoop dat je oké bent! Heb je iemand op werk die je hierover in vertrouwen kan nemen of waar je je hart kan luchten als het nodig is?

3 likes

Jullie hebben me geïnspireerd, ik heb me ook net als lid van de PvdD aangemeld :grinning:

Ik heb voor de trui gekozen, kan ik mooi een beetje sneaky reclame maken.

7 likes

Nouuu jongens dan ben ik eens benieuwd hoe TB aan genoeg mankrachten gaat komen om het kartel neer te halen.

Ik vind het een leuke dad joke. :joy:

2 likes

Ik ga me vanavond inschrijven bij GroenLinks

10 likes

Heeft hij geen familieleden die hij daar kan parkeren?

Ene Berry, Jerry, Mary en Ferry Baudet

2 likes

Ik had m’n lidmaatschap bij PvdD recentelijk opgezegd, ik voel me nu een sukkel want heb uiteindelijk toch gewoon op ze gestemd hahahaha

1 like

:two_hearts:

Ik hoop dat ze zich schamen.

5 likes

Hij heeft een zus lees ik net!

1 like

ik vind em grappig :slight_smile:

1 like

Waarom heb je opgezegd eigenlijk?

Omdat ik een beetje klaar was met het gebrek aan anti-racisme bij de PvdD, waarvoor de druppel uiteindelijk het optreden van Johnas van Lammeren was in de Amsterdamse gemeenteraad tegenover BIJ1 waarvoor hij niet eens fatsoenlijk zijn excuses aanbood. Maar twijfelde al langer, bijv. omdat ze voor het boerkaverbod gestemd hebben.

1 like

Ah ja logische keuze dan. Ik heb zelf ook moeite met de keuzes die ze in de Eerste Kamer (soms) nemen en de anti-Europese houding. Was het bij jou ook dat je, net als ik, geen ander goed groen -links- alternatief zag voor de provincie?