Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Ja zal ik doen!

Baudet vergeet denk ik dat het voor hem waarschijnlijk ook niet beter was geweest. Als je kijkt naar wie uit een adelijke of patriarchische(?) familie komt zijn dat er niet zo veel. De meeste witte mannen die nu hebben kunnen studeren en hogen functies bekleden zouden in die tijd ook gewoon bij het plebs hebben gehoord.

*Oh wat @anon76889665 dus al zegt.
Baudet is niet eens echt elitair maar gewoon een snob.

5 likes

Haha ja dat herken ik. Ik loop al de hele dag te verkondigen dat ik teleurgesteld ben in Nederland en mijn frustratie te uiten. En krijg echt zin om (weer) politiek actief te worden.

2 likes

Ik heb het journaal op de achtergrond aanstaan. Net kwam Thierry aanlopen bij een groep journalisten en hij keek een beetje als een hert in de koplampen/alsof hij denkt shit wat is er gebeurd. Kan ook zijn dat ik dit wil zien hoor haha

Ja, inderdaad (@anon76889665 ook). Maargoed 't bekt wel lekker hĆØ, en goede brandstof vooral voor de al heersende ontevredenheid bij de doelgroep die al hun privileges al afgenomen wordt door ā€œdieā€ immigranten en ā€œdieā€ feministes en ā€œdieā€ gevestigde politieke orde.

1 like

Ik zag net een post over de bovengrondse, kan hem nu niet meer vinden maar ik heb me aangemeld voor de mailinglijst.

1 like

Ik wil ook lid worden van de PvdD maar ik weet niet welk cadeau ik moet kiezen hahaā€¦ #leftwingproblems.

4 likes

Iemand die verzonnen en incorrect Latijn in de 2e kamer gebruikt, of Ć¼berhaupt in het dagelijks leven, is zelf een elitaire lul.

7 likes

Nee nep elite dus!! :rofl:

1 like

Ik krijg hier echt zoā€™n ā€œI am man, I make fireā€ gevoel van. Van die lulletjes rozenwater die ineens in contact willen staan met hun oerkracht.

6 likes

Geen idee of dat nog steeds een optie is als cadeau, maar ik heb toen een stukje natuur ā€˜geadopteerdā€™.

5 likes

Weet je nog, toen we met een knots en berenvel op jacht gingen?

11 likes

Een combi van Thierry en Annabels speech is dus

ā€œBeste vrienden, wij zijn het product van 300.000 jaar evolutie. Wij hebben meerdere ijstijden overleefd, we hebben mammoeten gevloerd, wij zijn dragers, wij zijn erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Iets wat in ons zit, wat nooit kan worden afgepakt. Wij zijn trots dat we na al die jaren evolutie ons paspoort en onze stempas hebben gevonden! Super!ā€

7 likes

Zouden FvdDā€™ers dit als welkomstcadeau kunnen krijgen? of een cd met pianomuziek van Thierry zelf.

image

Doe mij dan toch maar een stukje natuur van de PvdD :wink:

6 likes

Wat nou als de FvD/PVV stemmers nu zien dat er voor hen bijna niks verandert, misschien stemmen ze dan bij de Tweede Kamerverkiezingen op andere partijenā€¦? Ik probeer positief te zijn.

4 likes

Haha, ik kan het niet meer vinden, maar rond dat fvd congres heb ik dus een plaatje voorbij zien komen met een banner waar op stond dat je idd een gratis lavendelzakje krijgt als je lid wordt van jong fvdā€¦ :sweat_smile:

1 like

Een beetje zoals Rutte zijn speech begon met Caroliene. #knowyourmemes.

ik heb het boek met essays over het klimaat genomen. ā€œMeerā€ heet het. Ik heb genoeg kookboeken en merch hoef ik niet maar kennis altijd chill.

2 likes

en @Jenn hahaha ja dit had ik ook. Ik heb mā€™n vriend laten kiezen (ookal stemt hij niet eens pvdd). Het is een stukje natuur geworden!

3 likes

Op mijn werk praat niemand over de verkiezingen. Heb het idee dat iedereen nu op fvd of pvv heeft gestemd en het niet durft te delen met mij (ben moslima)

5 likes