Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

!@#%%#$#@$@@#WRT#W$$#@$@!!@!@%

7 likes

Bij mij zorgt het ook voor strijdlust. Ik ben al de hele dag onrustig. Ook omdat ik in een linkse bubbel zit denk ik, op m’n instagram is het ontploft.

Vanochtend lid geworden van de pvdd en natuurmonumenten (niet dat nou activistisch van me is maar dit was een mooi zetje het eindelijk eens te doen :joy:). En nu stiekem op werk aan het surfen op sites zoals: https://debovengrondse.nl/
#humblebrag sorry.

12 likes

en @anon76889665

Nee, toch? FvD, GL, en VVD hebben daar alledrie 9 zetels. Dus FvD is wel groot, maar niet het grootst.

Ik geloof trouwens dat ik toch naar Alkmaar had moeten verhuizen. GL is daar het grootst.

1 like

In absolute stemmen wel.

Oh, dat had ik niet gezien!

Blijft hoe dan ook gewoon kut :cry:

dit vond ik wel een goed stuk

5 likes

Ik zat net reacties op de verkiezingsuitslag te lezen op Twitter en ik word er echt gewoon een beetje verdrietig van als ik al die fvd reacties lees :confounded:

1 like

Ik vind het trowuens bijzonder irritant dat FvDers steeds roepen “het volk heeft gesproken”, alsof zij met hun 20% Hét Volk zijn. 80% heeft toch ook vooral niet op hun gestemd.

18 likes

Ja ze mogen dan de grootste zijn, er zijn nog altijd meer mensen die niet op fvd gestemd hebben.

1 like

En dat is ook nog maar 20% van de helft van de mensen die mag stemmen. De andere helft heeft namelijk helemaal niet gestemd.

Wat ik ook niet goed vind, maar ze hebben ook niet voor het FvD gestemd.

3 likes

Toch eng dat dat 10% van onze volwassen samenleving is.

1 like

Ja, absoluut.

Nee want de helft heeft niet gestemd.
Oja is er al afgehaald laat maar

1 like

Deed Pvv ook altijd

1 like

Maar dat heeft ze al meegenomen in haar conclusie door de 20% door 2 te delen. Dus dan is het minimaal 10% van de stemgerechtigde samenleving

2 likes

Ik wacht op het e-book maar kun je laten weten of je het wat vindt? :slight_smile:

Interessant!! Ga het even delen Haha.

1 like

PVV ging bij hun eerste PS-verkiezingen in 2011 ook van 0 naar 10 zetels. Een aardverschuiving! Een frisse wind! De elite gaat kapot!@#!!

:woman_shrugging:t2:

33 likes

Citaat speech
“te midden van de brokstukken van wat ooit de grootste en mooiste beschaving was die de wereld ooit heeft gekend. Een beschaving die alle uithoeken van de wereld bestreek”

Die speech… Ja idd, vroeger toen we nog groots in slaven, kruiden en specerijen handelenden was inderdaad álles beter voor de gemiddelde witte man van adel 🤷 #historischegoalsvoordesamenleving

16 likes

Mensen lijken even te vergeten dat ze in die tijd nog steeds t plebs waren geweest…

Also vroeger was alles beter. Kunnen we dat niet even omdraaien. Vroeger speelden kinderen buiten op straat en in de natuur zonder overal die auto’s. Vroeger ging je nooit met het vliegtuig weg. Vroeger had je je speciale kloffie voor de specifiek dagen en kreeg je een ministukje vlees op je bord zo af en toe. Vroeger hadden we ook geen internet en we hoefden ook niet te zeiken op de NS want de meeste mensen werkten in de buurt.

Yay vroeger…

12 likes