Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Uiteraard, maar als je je het over wetgeving hebt rondom de hoogte van je eigen risico moet er eerst een nieuw wetsvoorstel komen vanuit de Tweede Kamer. In die zin heeft de Eerste Kamer momenteel nog niet zo veel invloed op het aanpassen ervan.

Maar je hebt uiteraard gelijk.

ik ga stuk

1 like

Ik dacht: wat als ik een naamketting laat maken met ‘Klimaatdrammer’ als naam? Maar volgens mij zijn dat te veel letters haha.

9 likes

Maar de zorg is ĂŒberhaupt duur, het kost veel meer dan wij er nu voor betalen. Ik snap hierin niet zo goed dat we verwachten dat dit allemaal voor een schijntje zou moeten

5 likes

gvd

17 likes

Klmtdrmmr?

11 likes

Omg ik wil ook

1 like

Ik ben al sinds m’n brief aan Wim een PvdA aanhanger, deel je mening.

Al vind ik de partij wel niet meer zo sterk als “vroeger”

3 likes

Hij is ook echt vet aardig irl

1 like

Ik heb Rob Jetten even opgezocht en hij is 31 (bijna 32), ik schatte hem echt 25 ofzo?

4 likes

21

Lelijk doch functioneel

13 likes

Als je in de bijstand zit kan je in dit soort gevallen vaak nog bijzondere bijstand aanvragen in Nederland.

1 like

Ik heb al heeeeel vaak PvdA gestemd maar vond dat ze de laatste jaren te weinig Ă©cht voor dingen stonden. Het was vooral van alles een beetje geworden. Vandaar dat ik nu ook op een andere partij heb gestemd. Maar ik vind dat het met Asscher wel beter is geworden en hoop dat het PvdA geluid weer wat terugkomt!

1 like

Ooooh lijkt me heerlijk! Goeie discussies voeren, mag ik dan een lesje meekijken?

1 like

Ja klopt! Ik heb nog eens met hem gewerkt en hij was een van de aardigste TK leden.

2 likes

Same heb bij de laatste verkiezingen op GL gestemd, deed toch wel pijn.

1 like

Het had misschien een disclaimer nodig, het geldt echt niet voor iedereen wat ik zeg. Maar er is wel een heel groot deel die overal tegenaan schopt, maar niet beseft in wat voor luxe land we hier eigenlijk leven. En wat je die mensen ook geeft, volgens mij blijven ze altijd ontevreden. En ik ben links, en ik vind dat er voor mensen met chronische ziektes ook echt meer geld mag komen. Maar er zijn zoveel van de mensen die FvD + PVV stemmen, altijd maar klagen en gewoon zwart werken naast hun bijstand.

5 likes

Je kunt ook op 2 regels!
Kan alleen geen gepersonaliseerd plaatje maken nu

8 likes

Jeeeej! Want ik interesseer me echt enorm voor politiek.
Het is nu zelfs weer zo erg dat ik toch denk; goh was ik toen maar politicologie gaan studeren in Den Bosch, maar werd niet echt vrolijk van de open dag toen.

2 likes

Ik heb helemaal niemand zien flyeren of campagne zien voeren. Ook maar weinig posters gezien. Dat was vorig jaar tijdens de gemeenteraadsverkiezingen wel anders.

1 like