Ik wil wel op date met Rob Jetten, heeft hij al iemand? Anders stuur maar door.
Je kunt tegenwoordig bij (vrijwel?) elke zorgverzekering je eigen risico in 10 of 12 maanden betalen. Ik vind het echt een heel vervelende situatie voor je, maar je mag blij zijn dat zulk soort kosten hier oplopen tot ‘maar’ 385 euro.
Hij is van de andere kant
Djuuuuu
Met mij delen!
En hoe gaat de FvD er precies voor zorgen dat jouw eigen risico in de toekomst niet meer betaald moet worden? Het ging hier om PROVINCIALE verkiezingen hè?
Overigens is je eigen risico een vervelend iets, maar er zijn ook mogelijkheden dat maandelijks alvast te betalen. Dus in 1 klap weg ligt ook aan je eigen regelingen. Tevens zijn er genoeg landen waarbij protheses helemaal niet vergoed worden en is Nederland daar nog bijzonder voorzienend in.
Ja dit is echt precies wat ik zei. 11% wordt afgedaan als verwaarloosbaar
Ik ben ook zorgmijder (geweest), nu alleen nog tandartsvermijder, maar gelukkig weer een normaal inkomen. Ik hield altijd goed overzicht op de website van mijn zorgverzekering, maar mijn huisarts vertelde me ook altijd de specifieke kosten van een onderzoek en of het wel/niet onder eigen risico valt en dan kon ik zelf nog kiezen wat ik wilde. Ik sprei mijn eigen risico ook altijd uit over het jaar.
Nou ja het gaat natuurlijk niet alleen om provinciale verkiezingen he, vergeet de eerste kamer niet.
Ja jonge wist niet of jij dat als international wel had meegekregen
Hiddema is gewoon de boze baron van Bassie en Adriaan, door en door slecht
Ik huilde letterlijk. Ik ben zo teleurgesteld in ZH.
Was trouwens echt droog bij het stemmen. Mijn vriend mocht ook stemmen voor de waterschap. Alleen snapte hij het niet, dus heeft hij uiteindelijk dat stembiljet als een multiple choice toets behandeld en van alle partijen een hokje aangekruist
Als je krap zit in Nederland is zorg echt wel duur. Of als je chronisch ziek bent en jaar in jaar uit sowieso je eigen risico kwijt bent en je ook door je ziekte minder kan werken.
Verder ga ik nu lekker Floorjte naar het Einde van de Wereld terugkijken en me inbeelden dat ik ook wel ergens zo geisoleerd oznder andere mensen kan gaan wonen
Ik vind Asscher altijd zo capabel overkomen he.
Drommels Drommels Drommels die klimaatdrammers. Ik zal ze krijgen!
Meeste is al gezegd en ik vind het vervelend voor je dat je met deze zorgen zit over het afbetalen van eigen risico, alleen je draagt nu twee voorbeelden uit eigen omgeving aan en ik kan me voorstellen dat het voorkomt, alleen zou ik de cijfers over het hele land daarover wel eens willen zien en of dit dan veranderd is ten opzichte van jaren hiervoor. Voordat er uitspraken gedaan worden op basis van n=2 studies (om het zo maar te noemen)
Wel ook echt ‘n leuke vriend! Heb even insta gestalked.