Ik moet bijna een beetje huilen van deze speech en al die joelende mensen erbij
als je theo hiddema googelet (??) krijg je meteen nsb achter zijn naam
Fvd vind ikā¦ misschien omdat de mensen van PVV misschien altijd veel praatjes hadden maar net niet zoān enge praatjes hebben vergeleken met Fvd
Zo wat denigrerend zeg die speech
Bluhhhhhhhā¦
Ik ben echt zo in de war nu. Ik krijg toch zo erg de rillingen van Hiddema en FvD. Bij Wilders kreeg ik haast gevoelens van medelijden, terwijl ik juist van hem altijd de rillingen kreeg.
Nou zoiets dacht ik dus maar wou ik niet zeggen.
Lijkt wel de baron uit bassie en Adriaan. Gadver
Wat een verschrikkelijke creepā¦
Wow ik vind dit heel verdrietig. FvD wil bijvoorbeeld dat Nederland vluchtelingen laat blijven op basis van culturele achtergrond en op basis van hun kwaliteiten. En van immigranten willen ze dat die de eerste tien jaar geen aanspraak op een uitkering kunnen maken.
Edit: dus ik bedoel te zeggen: hoe kan je hierachter staan? Ik herhaal, laten blijven op basis van culturele achtergrond en op basis van kwaliteiten. Dat eerste is gewoon fout, je kan iemand geen verblijfsvergunning weigeren op basis van een cultuur die hier niet zou passen. Het tweede punt over kwaliteiten van vluchtelingen: is het een sollicitatie om hier te mogen komen wonen of wat?
Oh ik zie nu je reactie op Leeuwenhart.
Heb je de cijfers omtrent asielzoekers en vluchtelingen wel eens gecheckt?
Dit vond ik ook vreemd, vooral omdat er toch gewoon naast staat of het een man of een vrouw is, dus dat zal niet de reden zijn geweest
Ja zijn vader was volgens mij lid van de nsb.
Ik heb het uitgezet, ben er klaar mee
Appel/boom
Stond er bij FvD niet bij.
Oja duh scherp!
Ja laat het maar even los. We kunnen er nu niks aan veranderen helaas.
Ja ik snap je, en denk dat het twee kanten op werkt. Zowel het niet willen helpen als het wel willen helpen. Dat is sowieso een wicked problem waar je niet direct een plan van aanpak voor hebt denk ik. Is ook iets wat groter is dan NL alleen denk ik.
Ik ga slapen. Fuck deze.
Gaat dit over FvD of een andere partij? want die hebben toch wel standpunten op hun website (niet heel uitgebreid) ging dat vanmiddag opzoeken (nee niet overwogen om daar op te stemmen).