Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Zijn jullie trouwens ook altijd beledigd als je geen flyer krijgt van flyerende politieke partijen? Ik denk dan altijd hallo waarom vind je mij niet goed genoeg voor je partij??. Maar dat slaat nergens op want op de meeste van die partijen stem ik ook niet.

1 like

Ik ben zelf altijd erggg groenlinks en heb er ook een mening over als mensen wat anders stemmen en juist daarom heb ik mijn beste vriendinnen nooit gevraagd wat ze stemmen (zij zijn niet erg politiek begaan helaas, dus hebben t er nooit over). Nu heb ik het net even gevraagd in de groep en meerderen melden nu dat fvd hoog in hun stemwijzer voorkwam (uiteindelijk vvd gestemd). Maargoed, ik weet even niet hoe te reageren omdat mijn bloed kookt, maar ik geen ruzie wil ontketenen.

Ik snap wat je bedoelt, maar wat ik hier altijd lastig aan vind: wat geeft jou meer recht op hulp dan een vluchteling? Puur het feit dat jij in dit land bent geboren?

Ik hoop dat als ik ooit alles moet achterlaten, vrienden en familie verlies in een afschuwelijke oorlog, dat ik dan ergens word opgevangen.

Als het kon, zouden de meeste Syriërs bijvoorbeeld veel liever terug naar Syrië gaan.

32 likes

Wow

Nee Theo nee

1 like

Amen!

1 like

brrrrr

1 like

wat wat wat? ik kan niet mee kijken

2 likes

Wat een engerd :frowning:

2 likes

Altijd enthousiast he die Theo.

1 like

van ellende de tv uit gedaan

Ik heb in een dorp gehad dat ze bij de voorgaande verkiezingen mij echt als een kleuter gingen benaderen “Mag je al stemmen?” en dan heel verhaal uitleggen waarom ik moet gaan stemmen. Fuckers ik was toen al 28. :angry: :angry: :angry:

2 likes

Uhm ja ik kan dit eigenlijk niet zeggen maar ik krijg me toch een rillingen van deze man die nu praat voor de fvd. Netjes gezegd nog.

1 like

Wat een cult daar bij FvD

3 likes

Grapjas. Bevraagd op al(!) onze standpunten. Nou dat waren er nogal wat. Kijk maar naar het dikke verkiezingsprogramma in Brabant.

5 likes

dit is overigens iets wat ik me nu echt afvraag :sleepy:

1 like

Ah Theo “rassenleer” Hiddema.

1 like

Waarom lachen mensen hier om?

Mocht ik ooit een partij beginnen dan deel ik verse warme croissants uit aan de geïnteresseerden. Beter dan appels of tomatensoep.

8 likes

Helemaal mee eens!