ik vind het zorgwekkend dat er blijkbaar zoveel mensen fvd stemmen. dat ze hun visie willen delen…
Oké ik ben dan met mijn GroenLinks puur het tegenovergestelde maar kom op hé!
10 zetels, gadverdamme.
PVV is trouwens wel ver buiten beeld nu
ik vind het zorgwekkend dat er blijkbaar zoveel mensen fvd stemmen. dat ze hun visie willen delen…
Oké ik ben dan met mijn GroenLinks puur het tegenovergestelde maar kom op hé!
10 zetels, gadverdamme.
PVV is trouwens wel ver buiten beeld nu
Hahahaha ik dacht precies hetzelfde toen ik jouw reactie las
Ah een echte toespraak. Ze beginnen.
Even tussendoor he:
Ik heb uitgebreid thuis de lijst van mensen waarop ik kon stemmen (alle partijen) bekeken want dat vind ik altijd interessant.
FvD was de enige partij waarbij niemand met voornaam op de lijst stond. Weet iemand daar meer over?
Ik kan me trouwens bij FvD helemaal niet voorstellen dat zij zoveel kundige en ervaren mensen hebben om echt iets te betekenen in de provinciale regeringen. Iemand die toevallig weet wat voor mensen ze op de kandidatenlijst hebben staan? Kan het niet echt vinden op internet…
En ik vind het ook wel ‘bijzonder’ dat je zegt dat je helemaal niet achter het klimaatbeleid van FvD staat, maar er toch op stemt. Kijk, veel mensen zullen niet 100% achter de partij staan waar ze op stemmen, maar het klimaat is nogal een groot punt en de ideeën van FvD hierover zijn zó extreem en bizar dat ik me niet voor kan stellen dat dit geen deal breaker is voor iemand die er niet achter staat.
“Aanslagen”
Ik vind deze diagrammen heel onoverzichtelijk
Ja dat kan, ieder zijn mening natuurlijk. Ik vind het moeilijk om genuanceerd en niet volstrekt onmenselijk uit te leggen, maar ik vind dat de armoede in Nederland zodanig uit de hand loopt dat we eerst dát moeten oplossen voordat we zorg verlenen aan immigranten. Echt, als het allebei kon zou dat een geweldige wereld zijn en ben ik echt voor. Maar er moet gewoon een rem komen aan het aantal immigranten in Nederland. Niet omdat ze niet welkom zijn, maar gewoon omdat we eerst voor onszelf moeten zorgen voordat je voor anderen kan zorgen.
Hallo waar hebben mensen deze enquête ingevuld?
Schiermonnikoog
#eenhelegoedemorgensybrand!
Normaal kijk even naar de uitslagen maar zet ik het halverwege af met de gedachte dat ik het de volgende dag wel hoor hoe of wat. Nu blijf ik kijken…
ik weet niet wat erger is
pvv of fvd
Als 11% zijn/haar stem heeft laten beïnvloeden/veranderd heeft door de aanslag dan vind ik dat eigenlijk best wel veel?
geen idee of dit verder een representatieve poll was verder of wat dan ook
Nouja, we kunnen het niet met je stem/mening eens zijn, maar je hebt gewoon recht om te mogen kiezen op de partij waar jij achter staat hoor! Ik vind ook niet dat je daarop aangevallen zou moeten worden.
Ik heb maar croissantjes gepakt om deze avond met vieze nasmaak nog een beetje lekker te maken.
En dan nog stemmen zoveel Brabanders d’r voor. Echt why??? gaat huilend en in foetushouding in een hoekje liggen
Geen idee, misschien om te maskeren dat het voornamelijk witte mannen zijn?
Wat ik ook raar vind: in mijn provincie (Utrecht) stond onderaan die Annabel Nanninga die uit Noord Holland komt. Zal wel voor de herkenbaarheid zijn, maar het zou toch niet moeten mogen…