Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Daar gaat de meerderheid :cry:

:heart:

1 like

Aan de slag met je apparaat Ron!

5 likes

Komen er eigenlijk nog meer exit polls of gaan alle uitslagen nu door de gemeente / provincies bekend gemaakt worden?

Edit: oh zie net de voorlopige verdeling van zetels

M’n broertje loopt scanderend door het huis met ‘Thierry baudettt’ (niet dat je daar op kan stemmen) but whatyadoing

2 likes

Ik kan alleen maar hopen dat FvD zo faalt in de eerste kamer dat iedereen ze alweer vergeten is bij de volgende verkiezingen.

31 likes

We blijven de grootste partij zegt Annemarie met een blij hoofd. En daarna: ja is niet van belang in de Senaat. Nee hoor Annie, daarom keek je zo stralend.

3 likes

Ben benieuwd waar ze al die kandidaten vandaan gaan balen :joy:.

1 like

Ik ben heel benieuwd naar mijn provincie.

Ik ben blij dat dit nog niet de Tweede Kamer verkiezingen zijn. Laat Baudet maar even spuien en hopelijk heeft Nederland snel door wat voor partij hij heeft. Dan is er 2021 hopelijk niet zoveel aan de hand.

17 likes

nou ze gaat thierry wel toetsen op inhoud. go annie

2 likes

Mijn vader vertelt mij zojuist dat de partijbijeenkomst van Thierry en co in het dorp wordt gehouden waar ik nu zit. Ik had nog wel verslag kunnen doen voor FF. Uw RAZENDE reporter

22 likes

Wat een mislukte ballen staan er ook te borrelen daar bij FvD.

9 likes

Ik geloof gewoon niet dat thierry uberhaubt kan samenwerken met de andere partijen buiten pvv om. Daar kan toch geen besluit uit genomen worden, standpunten die zĂł ver uit elkaar liggen (bv klimaat).

4 likes

Ja wat moet ik zeggen over dit… teleurstellend?

1 like

Denken jullie dat de aanslag (al dan niet terroristisch) van maandag te maken heeft met deze uitslag?

Klopt. Inhoudelijk is hij ook niet zo sterk, maar hij mag (of beter gezegd MOET) het laten zien.

1 like

Lol, mijn collega (lid van FvD) zei vandaag: Ik heb niks tegen PvdD, daar kunnen wij goed mee samenwerken.

???

4 likes

Mijn zus is vergeten te stemmen. :rage:
Ben echt een beetje boos op d’r

1 like

Coalitie plus PvdA = meerderheid
Coalitie plus GroenLinks = meerderheid

FvD voerde campagne met “we stoppen het klimaatbeleid”, maar zéker op ‘linkse’ issues zijn er (met voorbehoud dat de prognose klopt) nog twee gangen mogelijk!

1/5 van ons land houdt 4/5 niet tegen.

13 likes

Ja denk ik wel.

1 like