Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Haha wij zijn elkaar alle stomme Thierry filmpjes aan het sturen :sweat_smile:.

1 like

te laat
sukkel

2 likes

Gast, je kan ook best liegen dat je wel gestemd hebt als je geïnterviewd wordt voor de uitslagenavond

9 likes

Mogen we dan ook seksistische mannelijke fractievoorzitters offeren aan de feministische goden?

2 likes

He leeuwarden leuk! Bij de dikke van dale (nu op tv) heb ik ooit eens een rode wijn besteld en toen zei de barman pff rode wijn is voor linkse mensen hoor. Ik dacht whuttttt. Laaaang geleden hoor maar toch, ben er daarna een lange tijd niet geweest :joy:

4 likes

Jaaa een PvdD stemmer op tv!

6 likes

Haha, dit is m’n hometown maar voor een bieravond moet je echt niet in de Dikke van Dale zijn hoor xD hahaha.

1 like

Zijn wij een keer de gelukszoekers

5 likes

Haha die jongens in dat cafĂ© net, zo gĂȘnant. Die verslaggever dacht ook al: Nou hier komt niets meer uit, laat ik maar even afronden.

11 likes

Even tussendoor: ik vind het op dit soort avonden altijd fijn dat ik dit op het forum kan bespreken. Heb niet echt een appgroep of zo waar zo’n uitslagenavond zo gedetailleerd besproken wordt :ok_hand:t2:

23 likes

Ik wil dan wel een eigen tiny home en een kattenenclave mogen hebben. :yum:

4 likes

ik ook :relaxed:

Ja die kans is wel groot natuurlijk, maar blijf het een naar idee vinden dat mensen dat nu wel stemmen. Maarja toen ze op pvv of lpf stemde was ook niet beter.

Daar gaan we. De ellende is real vanaf nu.

1 like

Ja ik vind dit nu ook echt fijn nu ik niet bij eigen vrienden/familie kan zijn!

1 like

Ik zat al te denken om into the wild te gaan, maar dit is een beter idee mét hogere overlevingskans. Count me in.

1 like

ben niet boos, maar teleurgesteld

4 likes

Whoop, GroenLinks iig wel verdubbeld en PvdD ook een extra :ok_hand:t2:

19 likes
  1. 10(!) zetels :tired_face:.

Nu hier ook al dat feministische geneuzel. Het komt me nu echt mn neus uit.

5 likes