Ja dit dacht ik ook meteen. Met beide partijen is het wel net aan, hopelijk blijft dat zo na de definitieve uitslag (of beter)
Zeker! Check dit filmpje maar even:
https://twitter.com/jbveen/status/1107727653476462594?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1107735085766402055&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.welingelichtekringen.nl%2Fpolitiek%2F901776%2Fhiddema-van-fvd-vindt-het-flauw-dat-de-utrechtse-doden-het-feestje-van-forum-verstoort.html
FvDâers houden vast net zoveel van honden als PvdD
Inderdaad. Echt van die sneue studentikoze sukkeltjes. Word er helemaal agressief van, nu denken ze natuurlijk ook nog dat ze wat voorstellen, met hun vrouwonvriendelijke kutgedrag
Ik denk dat het net een zetje extra heeft gegeven (bijvoorbeeld voor mensen die twijfelden of ze zouden gaan stemmen), maar ik vermoed eigenlijk dat dat maar max. 2 extra zetels heeft opgeleverd. Want als dat zo zou zijn zou PVV er ook bij gebaat zijn en dat is nu niet echt terug te zien.
Sowieso en ergens ook wel toevallig. Het valt mij op dat wereldwijd paar dagen voor de verkiezingen altijd wel iets gebeurd en invloed heeft negatief .
In het ergste geval kan het plus beiden. Of met PvdD erbij of denk (denk is qua klimaat vrij progressief)
Omg, dit is echt? Geen deep fake praktijken?
Ik denk dat FvD heel veel heeft weggekaapt van PVV door hun verschillende imagoâs en partijleiders!
Dit is echt, helaasâŠ
Wie is erger?
- LPF
- FvdD
0 stemmers
Ja ik had dat gevoel ook al? Twee jaar terug bij de TK was toen dat gedoe met die Turkse minister die in Nederland voor campagne wilde komen toch, waar Rutte toen ingreep en er rellen waren? Was ook niet iets wat we verder vaak zien ofzo.
I donât want to live on this planet anymore
Ik weet niet welke erger is, maar ik vind FvD sowieso enger
Is zij dronken?
âWat knap dat jullie je paspoort en stempas gevonden hebbenâ
Over het klimaatgebeuren ben ik het helemaal met je eens en dat is ook het enige wat me tegenstaat aan FvD. Maar ik vind klimaat sowieso een heel lastig en gecompliceerd onderwerp en ik vind dat geen enkele partij echt een klimaatprogramma heeft waar ik me helemaal in kan vinden. Donât get me wrong, ik hou me serieus bezig met klimaat (nauwelijks vlees meer eten, veel bewuster kleding kopen en recyclen bijvoorbeeld). Maar wat betreft immigratie, zorg, onderwijs en veiligheid vind ik dat de FvD veel meer bij mij past dan andere partijen.
ongeveer precies een jaar geleden
Moeilijk te zeggen maar ik denk dat we niet uit et oog moeten verliezen dat FvD bijna alleen zetels heeft gepakt van pvv, cda, vvd en in sommige gevallen d66.