Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2019

Bij de landelijke verkiezingen stond PVV hier vorige keer op 1 dus als dat een leidraad is…:thumbsup:

3 likes

Ik word er gewoon echt een beetje treurig van :cry:
Ben wel blij dat GL verdubbeld is! Zo heeft mijn stem toch echt zin.

3 likes

In het land van Trump?

6 likes

Jeetje…

Bizar dat de twee uitersten in Nederland winnen aan stemmen. Het pro klimaatakkoord Groenlinks en het ‘klimaat verandering is een Hoax’ FvD. Dat zie je helaas nu meer in Nederland, die splitsing in de samenleving… en dat is juist wat we nu níet in Nederland moeten hebben… :frowning:

15 likes

Maar daar zijn immigranten ook niet welkom :sob:

1 like

@Matilda volgens mij is Paaseiland nog vrij…

3 likes

Ik begrijp gewoon niet dat zoveel mensen op een partij stemmen die klimaatverandering ontkent. Misschien komen ze tot inzicht als de dijken doorbreken en hun huis onder water staat… maar dan is het al te laat. En dan zullen immigranten vast alsnog de schuld krijgen.

8 likes

Ik vind het echt heel erg merk ik, doet me meer dan ik zou denken. Gewoon het idee dat zoveel mensen dat soort denkbeelden steunen. Ook met oog op de campagneavond maandag van fvd.

10 likes

Ik wil nog steeds een feministische colonie oprichten in zuid Amerika waar we allemaal kunnen wonen in een tent zonder geld.

21 likes

Hadden die immigranten zich ook maar moeten opwerpen als zandzakken hoor.

2 likes

Ik denk dat mensen ontevreden zijn over hoe het nu gaat (vaak bij verkiezingen want mensen zijn altijd wel ontevreden, niet alles kan natuurlijk) en daarom graag een andere kant op willen, dat is dan nu of GroenLinks of FvD. Maar idd die splitsing lijkt me niet echt optimaal.

3 likes

Ik ben erbij

3 likes

Mensen denken aan nu, en waar ze NU last van hebben helaas. Ze worden bang gemaakt, denk maar aan wat Hiddema en Baudet maandagavond deden na Utrecht. En, het werkt…

Mensen denken te weinig aan het Nederland en de wereld van morgen, aan de wereld van hun kinderen en kleinkinderen :frowning:

5 likes

ik ben bij

1 like

Off topic maar deze comic is de toekomst

1 like

Dit voel ik ook inderdaad. Ik voel me een beetje net zo als na de verkiezing van Trump, maar je ziet daar dat mensen al veel spijt hebben van de gekozen president. Dus we zullen zien wat de gevolgen hiervan zijn. Ik heb het idee dat FvD een beetje de nieuwe PVV is. Wilders is niet meer nieuw met z’n praatjes, Baudet wel. Wilders verliest ook weer.

2 likes

#Relationshipgoals

4 likes

Bijna alsof de capaciteit om abstract te denken ontbreekt of zo?! Ik vind het zoiets aparts.

Ja ik ook ik ben echt een beetje in de war gewoon en meteen een beetje angstig?! M’n huisgenoten snappen me ook echt niet geloof ik (eentje is niet Nederlands, eentje is al heel lang weg uit NL) en ik kijk normaal gesproken altijd met vrienen uitslagen, dan kun je nog een beetje je emotie kwijt tenminste bij mensen. Weet nu gewoon echt niet wta ik moet!?

1 like