Podcasts

Hebben jullie trouwens ook dat je die vent van de Daily niet meer kan aanhoren? Ik heb zijn stem en zijn manier van bevragen/samenvatten te vaak gehoord ofzo. Ik vind echt dat ze van host moeten veranderen, ik erger me elke keer kapot haha.

Wat heerlijk veel Eeuw van de Amateurs de laatste tijd hè? Zeker die met Paulien vind ik echt zo leuk!

De laatste paar Man man man’s vond ik maar mwah, denk dat ze te popiejopie geworden zijn. Jammer!

3 likes

Hebben jullie nog tips van podcasts waar maar 1 iemand praat? Ik was echt fan van echt gebeurd, maar die heb ik al 3x uitgespeeld, ik heb universiteit van Nederland ook bijna alle dingen die ik interessant vond geluisterd. Vooral korte stukjes over wisselende onderwerpen. Ik luister het voordat ik ga slapen, en het lukt me niet om in slaap te vallen met drie door elkaar pratende mensen :joy:
Liefst Nederlands…

Ik luister nu vice te lui om te lezen, maar beetje platte onderwerpen ofzo :joy:

De Belgische versie van echt gebeurd? Relaas?

1 like

O goede tip! Thanks!

Ik vind de onderwerpen bij Man, man, man de laatste tijd echt minder. Misschien zijn ze door de leuke onderwerpen heen of idd te populair geworden, maar vind het ook wel echt jammer want het is mijn favoriete podcast :pensive:

Ik luister tijdens het wandelen en ook wel tijden het werken. Ben nu bezig met “het kan je buurman zijn”. Allerlei mensen komen aan het woord die bijvoorbeeld een bepaald beroep of iets anders hebben (ongeneeslijk ziek, een beveiliger etc). Best leuk!

1 like

Ja idd beetje platte onderwerpen bij vice te lui om te lezen, maar wat ik tot nu toe heb gehoord was wel interessant en goed gedaan. Dat vind ik dan heel wat goed maken :wink:

1 like

Ik heb vandaag afl.4 geluisterd. Ik luister voornamelijk tijdens het wandelen en deze vind ik heel fijn.
Heb je ook andere podcasts van wondery geluisterd?

1 like

El Tarangu!!!

Ik luister nu TBS en Daders, beide ook interessant!

Daders vond ik heel interessant, TBS ken ik nog niets. Thanksss

Ja dit vond ik ook al. Heb toevallig vandaag een oude aflevering opnieuw geluisterd (deze tijd doet rare dingen met je :joy:) en vond die veel leuker dan de laatste paar!

2 likes

Weet niet of het je ding is hoor, maar “Wat ik wou dat ik wist podcast”?
Meeste afleveringen zijn gemaakt door 1 meisje (dus zonder gast) en ze heeft het vaak over heel luchtige onderwerpen.

1 like

Ik vond Daders echt niet zo best eigenlijk :grimacing: Die presentator doet alsof hij de énige is die de Echte Vragen durft te stellen maar vervolgens is hij totaal niet kritisch, stelt geen goede vragen en praat hij zijn gasten alleen maar naar de mond. Snap wel dat het behoorlijk zenuwslopend kan zijn, volgens mij zit hij ook bij die daders thuis? Maar breng het dan niet alsof je keiharde journalistiek beoefent terwijl het eigenlijk gewoon “aapjes kijken” is.

Edit: laat ik ook nog iets constructiefs zeggen :sweat_smile: Ik ben de laatste tijd weer helemaal verslaafd aan Invisibilia en 99% invisible! Echt genieten om naar een mooi verhaal te luisteren tijdens het wandelen :blush:

5 likes

Ja fijn is deze podcasts hè! Nee nog geen andere geluisterd van wondery. Best slim om daar eens naar te zoeken. Heb jij toevallig nog een aanrader of was je juist op zoek naar meer? :wink:

Ja heel fijn! Dat laatste inderdaad, ga gewoon maar iets proberen, moet er toch altijd een beetje inkomen. Als ik iets leuks heb gevonden laat ik het weten!

1 like

Hahaha ja echt precies dit inderdaad!

Oh die heb ik ook al uit! Vond die eigk iets minder, maar weet niet zo goed waarom…
Ben nu “the walker” en “true crime schotland” aan het luisteren, ga ook wel heel goed op dat wollige Schotse accent

1 like

Oh jammer! Ik luister niks Engels, behalve heavyweight. Dat vind je misschien ook wel goed. Gaat over mensen die al hun hele leven een vraag hebben, bijv waarom ze uit hun studentenvereniging geschopt, en dan gaan ze dat samen achterhalen