Boos heeft nu een AntiCoronaDepressie Podcast
Op mijn lijf geschreven
Ik blijf man, man, man ook echt geweldig vinden! Ze hebben net een quarantaineaflevering geplaatst.
Misschien dat die al getipt was hier, maar ik vond “kwaad bloed” ook een van de betere nederlandse true crime podcasts. Het is een mengeling van het originele verhaal en een vertelling.
Daarnaast vroeg ik me af of er nog meer tips zijn zoals “brand in het landhuis” en “bob” etc. Dus Nederlandstalige (of Vlaamse nog leuker) podcasts die verhalend zijn en waar je in het verhaal meegenomen wordt.
Ik ben net begonnen en dacht het heel stom te gaan vinden, maar vind het heel leuk
Oh die wil ik horen maar zie hem niet op spofity?
Staat wel op Spotify! Misschien als je het als manmanman typt?
Ja gevonden! Zo stom, ik had de manmanman playlist aangeklikt ipv podcastlijst. Snel luisteren! Dankje🤗
Veel plezier! Hoop dat je het ook leuk vindt!
Ik luister nu “Conversations with people who hate me” van Dylan Marron en het is echt heel interessant. Sowieso ben ik al fan van Dylan Marron
Ga het meteen checken grappig, de hele wereld ligt op z’n gat en juist in dit topic is al 18 dagen niks gepost haha
iedereen is te intens opgegaan in hun podcasts!
Ik merk nu hoe lekker ik het vond om podcasts te luisteren als ik onderweg was, maar nu ben ik vooral onderweg naar… de keuken, dus dat luistert minder lekker! Wanneer luisteren jullie nu vooral?
Edit: oja en ik heb ook helemaal geen behoefte aan corona of quarantaine podcast afleveringen en dat doen toch wel een aantal van mijn favs nu
Nou precies wat jij zegt!! Ineens lult iedereen alleeen maar over corona terwijl ik daar juist geen behoefte aan heb.
Ik luister elke ochtend tijdens het klaarmaken (meestal NRC vandaag) en elke avond tijdens het afwassen.
Ik luisterde podcasts ook alleen als ik in de trein zat. Maar nu tijdens het puzzelen, mijn tijdelijke quarantaine hobby
Ik luister ook 's ochtends voor ik begin met werken en 's avonds voor het slapen. Heb wel een aantal corona-gerelateerde geluisterd (worst year ever bijvoorbeeld), maar de meeste van mijn popculture gerelateerde podcasts melden het alleen zijdelings, dus die zijn wel heel fijn voor de afleiding. O.a. unspoiled, potterless, bechdel cast, punch up the jam (bij die laatste 2 ben ik nog niet bij de meest recente aflevering overigens, weet niet of ze het er daar over hebben)
Tijdens huishoudelijke dingen: afwas, was ophangen, badkamer schoonmaken.
Maar ja ik luister nu dus ook stukken minder, ik kan niet zo goed “los” luisteren.
Tijdens het sporten eigenlijk vooral, maar dat deed ik hiervoor ook al en soms tijdens het koken of rondje wandelen of boodschappen doen. Gelukkig nog geen corona afleveringen tegen gekomen, maar ik luister nu alleen naar Spirits en Conversations with people who hate me, dus daar komt sowieso geen corona aan bod
Ja The Daily gaat echt nergens anders meer over. Logisch wel, maar toch.
Mijn tip: oude afleveringen van Reply All terugluisteren. Dat gaat terug tot 2015, dus daar kan je nog even mee doen!
Ik heb parel radio ontdekt, vind ik wel leuk! De hoorspelen vind ik verschrikkelijk, maar ze hebben wel leuke radio documentaires vind ik (en er is genoeg keus om de dingen te skippen die je niet interessant vindt of die te veel a la brand in het landhuis gedramatiseerd worden).
Verder zit ik ook een beetje in een podcastdip. Kan even niets vinden wat me interesseert ofzo.