Podcasts

Oh shit ja je hebt gelijk, haha. Ik was nog aan het luisteren en nu nuanceren ze het wat meer idd.

Ja in het begin zat ik ook met m’n ogen te rollen maar daarna werd het beter haha

1 like

Ik ben aan het luisteren naar ‘The Shadows’ en het is erg eh… interessant. Gaat (van wat ik tot nu toe begrijp) over een vrouw die verliefd wordt op twee mannen tegelijk. Het is geloof ik deels autobiografisch en deels fictie, soms is het meer een hoorspel en soms is het meer een verhaal. Het wordt verteld vanuit meerdere perspectieven, waaronder zijzelf, haar vriend, en een trui? :joy: Oh, en het heeft redelijk expliciete seksscènes. Weet nog niet helemaal wat ik ervan vind :smile:

Nouja dat kan toch, dat hij zelf dan twijfelt aan de relatie en er onzeker van wordt.

Vond het een leuke podcast juist en ze waren heel open en ook eerlijk. Bijvoorbeeld dat het van Bas allemaal niet zo heel erg hoeft, seks. Daar rust vaak een taboe op, zeker onder mannen. En dat Domien het ook gewoon vertelde als hij weinig seks had in z’n vorige relatie.

Oh zie nu dat je je reactie als hebt genuanceerd nadat je verder luisterde.

1 like

Ik vind Toendra ook heel leuk

1 like

Ik vond het zo bijzonder dat ze alledrie niet om kunnen gaan met condooms? :woman_shrugging:t3:

Bedankt voor de tip! Ga gelijk een aantal afleveringen achter elkaar luisteren, want lekker breed ook qua onderwerpen die ze bespreken!

Ik vond deze aflevering ook juist heel leuk en respectvol! En was sowieso al stiekem verliefd op Domien maar dat is alleen maar erger nu haha

2 likes

Ja dat vond ik ook! Heel netjes besproken. En Domien is een goede lover volgens hemzelf :grin:

Man met de microfoon vind ik heel leuk! Mooie verhalen over verschillende themas.

3 likes

Deze aflevering van reply all is echt een kroonjuweel van een aflevering

Hier op spotify

2 likes

Ik houd echt van Reply All. Zit op het moment op aflevering 136. Ben nu iets aan het afremmen om iedere keer hun podcast aan te zetten en af te wisselen met (opnieuw) te beginnen aan welcome to night vale.

Mocht iemand nog een podcast weten zoals Reply all dan ontvang ik graag aanraders!

1 like

Ik luister nu (nog 5 min te gaan) zooo leuk!!!

1 like

Jaaa deze heb ik gisteren zo aandachtig geluisterd. Vond het zo interessant!

1 like

Thanks voor de True Crime Obsessed tip! Geweldig!

Om er een aanrader tegenover te zetten: Heavyweight. Geen idee of die hier al genoemd is. Een podcast waarin iemands probleem wordt opgelost of fout wordt rechtgezet. Bijv. iemand die 20 jaar geleden ineens uit een studievereniging werd gezet zonder uitleg, of iemand die een verkocht erfstuk wilt terugzoeken. Feelgood podcast met lekker awkward presentator af en toe.

Mijn favo aflevering:

1 like

Oh nice! Ga deze eens luisteren. :smiley: Thanks voor de tip!

1 like

Net de laatste aflevering van Dying die sex geluisterd. Dat was een mooie emotionele aflevering. Bijzonder om de verandering in de verhalen en in de stemmen te horen. Aanrader.

1 like

Ik luister vooral Nederlandstalig. Vind de Wie is de Mol podcast leuk (komt er na vanavond nog 1?) en heb de afgelopen week ook naar 1e klas verhalen geluisterd van LINDA waarbij Jo van Egmond ‘carrierevrouwen’ interviewt.

Ik moet zo de laatste luisteren en durf niet :sob:

Snap ik, had ik ook! Heb je hem al gekeken of nog niet genoeg moed kunnen verzamelen? Ben benieuwd wat je er van vind!