Podcasts

ooh super want heb de volksjury bijna uit

Ik heb gehoord dat ie kut is. Volksjury heb ik ook al uit en alles van Schik ook al. Ben nu aan Daders begonnen maar dat vind ik niet zo leuk

Ooh jammer, wil een goede back-up voor ik het einde nader :stuck_out_tongue: en heb hetzelfde als iemand hierboven, bij Engelstalige ben ik te snel afgeleid.

Ik vind Engels inderdaad ook niet leuk… maarja, er komt vast wel weer iets nieuws

Ik vond Daders wel echt heel boeiend en Volksjurh weer helemaal niet, haha!

Ik vond daders ook helemaal niet leuk. Terwijl het eigenlijk op papier mijn ding zou moeten zijn haha. Ik vond zijn interviewstijl ook matig. Hij deed zich veel dommer en banger voor dan nodig. En heel judgy, ik zou het wat objectiever willen zien of zo.

2 likes

Ik denk dat het ook is dat instemmend reageren makkelijker is ofzo?
Want ik heb de brand in het landhuis een jaar terug geluisterd omdat die hier zo massaal werd aangeraden.

Ja ik vind het heeeeeel matig en af en toe nogal gevoelloos. De humor en het accent zijn ook niet mijn ding.

Heb je wel Kwaad Bloed al geluisterd?

Ik ben zo verslaafd geworden aan True Crime Obsessed dat ik bijna overweeg Patreon van ze te worden omdat ik afleveringen over Casey Anthony en Making a murderer wil horen

Volgende week eindelijk het begin van het nieuwe seizoen van Man, man, man. Ben er echt een beetje aan verslaafd geraakt maar heb alles inmiddels al wel 1 keer of vaker beluisterd :grimacing:

1 like

Same, haha. Wil het eigenlijk niet toegeven maar kan bij heel veel andere podcasts m’n aandacht gewoon niet houden. Bij Man Man Man wel! Dus kijk wel uit naar het nieuwe seizoen hahahaha. (Was gister ook bij de theatershow en ik vond het eigenlijk echt leuk maar ben echt geen fangirl hoor neeee)

1 like

Iets nieuws ontdekt: Dying for Sex. ZO leuk!!! Twee vriendinnen, waarvan een stage 4 borstkanker heeft en besluit alles uit het leven te halen wat erin zit en allerlei wilde seksavonturen uit te gaan. Hele fijne stemmen, geen dramatisch gedoe, grappige verhalen. Ze zijn allebei wat ouder dan de podcastmakers die ik normaal luister (tussen de 40 en 50), dat scheelt ook wel. Vandaag regelmatig hardop gelachen!

3 likes

Die heb ik ook echt net gisteren ontdekt. Maar dacht die is vast hier al gedeeld. Ik vind het ook echt een leuke podcast en ze hebben beide ook fijne stemmen om naar te luisteren. iets anders, maar wel net zo open en eerlijk, is de podcast vuile lakens. Is van twee Belgische vrouwen/vriendinnen.

2 likes

Ik hoorde net aan het eind van Dateline een promo voor Law&Order SVU de podcast. Geen idee wat ik me er bij voor moet stellen maar ga morgen wel even luisteren

Ik vind true crime obsessed heel leuk, maar ik ben toch niet de enige die hoofdpijn krijgt van het gelach van de mannelijke host? Houdt me echt tegen om te luisteren terwijl ik de inhoud wel heel leuk vind :sweat_smile:

Weet iemand misschien podcasts die lijken op echt gebeurd en van twee kanten? Vooral de puberdagboeken vind ik geniaal

Ben een beetje teleurgesteld in de nieuwste man man man podcast. Zulke bekrompen gedachtes over seks in een relatie. “Als je drie weken geen seks hebt gehad dan ga je toch twijfelen aan de relatie.” :roll_eyes::face_vomiting:

Hahahha. Geef er een slinger aan, jongens.

1 like

Oh ik vond juist dat Domien me hier alles meeviel. Hij sprak dit toch volledig tegen? Dat hij een avondje bankhangen en een liefdevolle knuffel veel meer waard vond dan een verplicht nummertje. Dat drie weken geen seks volgens hem helemaal geen signaal hoeft te zijn van een kapotte relatie.

4 likes