Heb je daders al geluisterd? Is wel true crime! Of complotcast?
Word echt een beetje emotioneel van de Delphi murders
Thanks voor de heads up, ik luister hem nu!
Ik begon helemaal vol goede moed aan De brand in het landhuis omdat iedereen zo lyrisch is maar ik vind er eigenlijk echt geen bal aan en val telkens bijna in slaap? Nu luister ik hem dus maar in bed
Ik ga nu beginnen aan Kwaad Bloed, ben benieuwd of het wat is. Ze zeggen zelf dat de podcast gaat over levensdelicten op het platteland in Nederland
Voor iedereen die deze ook niet kon vinden in zijn podcast app, hij heet āDe man en de maanā
Ohhh haha ja je hebt helemaal gelijk!! Ben benieuwd wat je er van vindt!
Er is een nieuwe Vlaamse true crime podcast! Met voorbedachte rade heet ie. Ik heb afl 1 niet helemaa geluisterd omdat ie over Ted Bundy gaat en ik vind dat nogal clichƩ maar het klonk leuk!
@Cozycute
helemaal mee eens, ben gestopt ermeeā¦ Kwam er nog iets spannends? Zo ja, wil iemand dat in een spoiler zetten?
NEE haha ik heb eerder al in dit topic over deze podcast gepost maar ik vond hem zo overschat.
Ik word een beetje moedeloos van Datevermaak. Als dit is hoe iedereen met daten omgaat. En ook het āwe steken elkaar allemaal aan met bindingsangst/verlatingsangstā. Hoop dat dat alleen in hun bubbel gebeurt.
Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar heeft iemand toevallig tips voor een podcast die in dit lijstje thuishoort?
- S-town
- Serial
- In the Dark
- Missing & Murdered - Finding Cleo
- Teacherās Pet
- Dirty John
- Sandra
- Somebody Knows Something
- Limetown
- The Black Tapes
- Serial Killers
- Crimes of Passion
Dus engelstalige, spannende podcasts, niet per se over (true) crime. Ik heb een paar afleveringen van Crime Junkie beluisterd, maar vind de hosts daarvan te aanwezig, ik zoek juist iets waardoor ik lekker in het verhaal kan komen!
Caliphate, the dropout, gangster capitalism, death in ice valley, the gateway, broken harts
Misschien vind je een van deze leuk? Zou ze niet echt spannend noemen, maar wel dat je graag door wilt luisteren omdat je wilt weten hoe het verhaal verder gaat!
Th shrink next door, room 20, dirty John, Dr death, my father the murderer, death in ice Valley, escaping nxivm, root of evil, the mysterious Mr epstein
Counter clock.
Top deze tips, moet mogen lang rijden dus kan wel een spannende podcast gebruiken
Ik vond er ook helemaal niks aan. Wel alles afgeluisterd maar vond het zonde van mān tijd.
Ik ben er ook mee begonnen, het is een beetje traag maar ook wel heel fijn om naar te luisteren vind ik!
Hartstikke bedankt, @quarterlife, @Falafel, en @Cactusje! Heb echt zin om nieuwe favorieten te ontdekken.
Ja Simon
Samenvatting
stuurt een brief naar Boudewijn waarin hij suggereert dat hij een liefdesrelatie met Ewald had heel apart. En dan een paar brei-metaforen en dat was het. Nee serieus ik vond het eerst wel tof maar het ging heel snel heel erg fout
Zo ik heb afgelopen dagen Limetown geluisterd, echt heel tof! Ik vond wel het tweede seizoen een stuk minder sterk. Kreeg er een beetje een āis dit allesā gevoel bij. Wel vermakelijk en ik vind open eindes okĆ©, maar het voelde eigenlijk meer als een āwe moesten wat verzinnen en kunnen niet het hele verhaal rondmakenā einde dan een bewust open einde.