Zoooo ja écht. Wat een nare vent was dat! Ik kon alleen maar denken ‘go merel, goed dat je weg bent gegaan’. Een break-up kan natuurlijk ontzettend heftig zijn maar het is al anderhalf jaar geleden (zoals hij erover praatte klonk het alsof het gisteren gebeurd was haha). En het is gewoon niet cool om je vervolgens publiekelijk zo over iemand uit te laten. Brrr
Ja, schijnbaar werden ze opnieuw geupload. (Kon de reden ook niet zo snel vinden). Dus niks geen vervolg ofzo…
Ah ik ben nu aan het luisteren en ben benieuwd. Ik ben echt fan van Merol, dus bereid me vast mentaal voor.
Wat een teleurstelling
Bizar, Pepijn Schoneveld is dat toch? Ik vind zijn eigen podcast wel leuk namelijk. Zou haast denken dat dit zijn manier van humor / sarcasme is ofzo
Neeeeeee hij van Peptalk?! Hij is juist zo leuk
Ik snap het niet, is dat erg? Quote500 is toch van hearst?
Ik heb overigens door de zelfspodcast en het interview in de monica geuze fanpodcast echt een fascinatie voor die man gekregen
Omdat Hearst het EGF heeft vermoord
Nou ik dus ook. Heb al 2 nachten (seks)dromen over hem gehad en zit mezelf af te vragen of ik hem stiekem heel aantrekkelijk vindt.
En heb continu die jingles van Jaap in m’n hoofd.
Ik vind Jaap dus echt heel leuk in de podcast! Had pas veeeeel te laat door welke Jaap het was haha
Ja ik vind hem ook echt heel leuk! Vind sowieso deze podcast de leukste sinds tijden.
Ik moet nog even mn irritatie van Sander loslaten, maar het luistert wel lekker weg tijdens werk.
Baal dat Daders (volgens mij) alweer klaar is…
Ik vind Sander echt een kwal eerste klas maar zou hem echt wel doen
Ik vond dit ook echt een fucking rare aflevering en heb echt bijna ruzie gemaakt met iemand die ik gisteren sprak die dit allemaal prima vond “want zij was vreemdgegaan”. Vriendin van me had de hosts van de podcast nog een berichtje gestuurd, van het naam en toenaam noemen, en die zeiden toen er over “ja de titels van de nummers waren al genoemd dus het was toch wel duidelijk om wie het ging”. Maar dan knip je dat stuk er toch uit??? Vind het echt niet oké om met naam en toenaam zo’n verhaal te broadcasten, want het is gewoon heel eenzijdig, er is ook een andere kant van het verhaal. Terwijl ik het juist kon waarderen dat ze normaal heel discreet zijn.
Voor alle true crime lovers
https://www.crimecon.com/guests20
@Celeone en ik gaan in mei naar CrimeCon en er komen ook een hoop podcasters, dus misschien staat er nog iets leuks voor jullie in het lijstje.
Ben net klaar met Up and vanished, was wel interessant en luisterde lekker weg
Wat vet! Ik vond haar serie over Charles Manson ook heel interessant.
Ik ben vandaag thuis aan het werken dus weet gelijk wat ik zo ga luisteren
Ik heb net My Year in Mensa geluisterd, van Jamie Loftus van The Bechdel Cast (nog bedankt voor die tip @Vaiana!), vond ik wel een aanrader.
Oh ja! Daar had ze het over. Snel even luisteren
Ik luister voor het eerst de Monica geuze podcast, aflevering met Sander Schimmelpenninck Ik vind het echt een leuke aflevering!
Dat is de Monica Geuze Fanpodcast denk ik?