Over Elizabeth Holmes ja!
Ze zeggen zelfs dat ze naar Monica kijken als naar een andere ‘klasse’. Dat zij een hogere klasse zijn. Wow!
Voor degenen die Brand in het Landhuis al geluisterd hebben (spoiler)
De nieuwste aflevering van You Must Remember This is heel interessant. Het is een soort podcast serie in een podcast over schoonheid in de entertainmentindustrie.
Het heet Make Me Over en de eerste aflevering gaat over een jonge actrice, Molly O’Day, die de eerste afval operatie gedaan heeft.
Heeft iemand nog tips voor leuke educatieve podcasts? Mag over vanalles en nog wat gaan
Thanks, ga ik opzoeken!
Dankzij jou ben ik die Zelfspodcast gaan luisteren en het viel niet tegen! Ik vind het zelfs irritant dat ik me op veel vlakken in zijn mening kan vinden . Of in ieder geval de onderbouwing kan waarderen.
Edit: die Jaap verwar ik continu met Klaas van Eerden. Zie ook hem de hele tijd voor me als hij praat.
American hysteria vind ik erg leuk! Kan ook wel educatief zijn, ik heb er leuke feitjes van geleerd
Spirits is ook leuk als je van mythologie e.d. Houdt
Zijn er hier mensen die naar “wat ik wou dat ik wist” luisteren?
Werd laatst door iemand aangeraden maar ik kon er echt niet naar luisteren, wat een gezwets (haha dit vind ik van veel podcasts). En ik erger me ook aan de titel.
Ik hoorde net een promo voor deze, ben wel benieuwd. Bizarre zaak
Ik luisterde het eerst elke keer, maar nu vind ik het wel wat minder boeiend. Het luistert lekker weg als je wandelt, maar qua inhoud is het niet zo heel bijzonder (meer)
Ik vind Ologies with Alie Ward erg leuk. Elke aflevering gaat over een ander onderwerp, kan vanalles zijn. Is wel in het Engels als je dat niet erg vindt.
En ik vind dat de universiteit van Nederland ook altijd interessante afleveringen heeft, en lekker kort
Ik heb net de laatste aflevering van Bob geluisterd maar ik vond het, ondanks het enthousiasme hier, echt helemaal niks? Ik vond het echt heel saai of zo.
Ik heb een spoiler even geblurd hieronder.
En zeker omdat ze dus uiteindelijk niet echt iets vinden, ik vond het echt een mega anticlimax. Ze lijken steeds maar wat te doen en uiteindelijk zijn ze teleurgesteld.
Oh ik ken deze zaak ja! Hoop zo dat dit nog een keer wordt opgelost. Ben benieuwd naar de podcast
Ik luister weleens tijdens het wandelen. Eerst vond ik het wel leuk maar de laatste tijd vind ik het niet meer zo, ze zegt echt vaak dingen die niet kloppen of heeft zich helemaal niet verdiept in een onderwerp. Dan gaat ze gewoon dingen oplezen van google lijkt het. En ik erger me aan haar taalgebruik, bijvoorbeeld ‘‘hoe je 2020 jouw bitch kan maken!!’’ wie praat er nou zo??
Thanks voor de tips!!
Yikes, ik luisterde net voor het eerst een keer een aflevering van Datevermaak, en daar is als gast blijkbaar een cabaretier die ik niet ken die de ex is van Merol. En die gaat dan ~voor één keer, omdat ik dat verhaal nooit heb verteld~ helemaal beschrijven hoe die break up was. Met ook gewoon haar naam etc. genoemd. Het verhaal moet zijn hoe zielig en depressief hij is omdat ze hem 1,5 jaar geleden (!!!) heeft gedumpt en dat erg is, maar ik trok de toon en die gast zooooo slecht. Lullig voor je dat je liefdesverdriet hebt, maar ik vind het ten eerste echt helemaal niet sjiek om zo’n break-up uitgebreid uiteen te zetten op een podcast, ik kan heel slecht tegen mensen die zwelgen in hoe gekwetst ze zijn, en hij zegt soms ook ‘grappend’ dingen die heel stom zijn. Bijv dat het heel erg is dat zij is doorgebroken aan het einde van hun relatie terwijl HIJ degene was die haar altijd aanspoorde te gaan zingen, en dat hij hahahaah best wel een ‘starmaker’ is, dat het heel erg is dat zij een nieuw nummer uitbracht op zijn verjaardag (??) etc. Hij is ook 6 jaar ouder en refereert dan ook af en toe van hoeveel meer hij van dingen wist dan zij. Jakkes. Lijkt me echt lastig om een bekende ex te hebben wiens hoofd je overal ziet, daar niet van, maar deze gast is zo rete onsympathiek.
Zooo nou zeg ik luisterde deze vanochtend ook en het klonk echt als een onsympathieke egoïstische zak, maar goed dat ze van hem af is.
Ik heb net het derde seizoen van the Black tapes geluisterd maar vgm was hier helemaal niets nieuws van? Hebben ze gewoon iets opnieuw uitgebracht ofzo?
Ja en hij de hele tijd op zo’n toon van ‘sterk ben ik hè, en ik zeg niets negatiefs over haar zo ben ik’.
Vond hem echt zo’n Alwin.