Ik heb alleen de aflevering over vrouwen (deeltijds werken enz) beluisterd om hem een kans te geven en eerst leek het nog ok, maar ik werd er uiteindelijk echt boos van. Zo kapitalistisch. Alsof veel werken en nog meer geld verdienen het hoogste goed is. “ik zou niet trots kunnen zijn op mijn vriendin als ze deeltijds zou werken”?! Wauw
Ik vind het ook echt een clubje mongolen bij elkaar, vreselijk.
Nog beter dus
Ik heb het geprobeerd, maar vind het helaas nog steeds een kwal.
Ik heb 0,0 interesse in mannenpodcasts heeft iemand nog tips voor spannende fictiepodcasts? Ik heb al geluisterd (allemaal aanraders): Limetown, The Magnus Archives, Passenger List, Heads of Sierra Blanca, Deadly Manners, The Black Tapes, Rabbits, The Message, The Phenomenon, en ik vergeet er nog een aantal maar ik bedoel maar te zeggen: ik ben wanhopig op zoek.
Ja, maar daar kwam ik niet zo goed in! Vond jij hem goed? Misschien moet ik het dan nog een kans geven.
Is er een Nederlandse podcast over films? Iets als Kinda Funny Reviews of the Bechdel Cast? Mis dat nog zo erg (misschien zelf een maken hahaha )
Heb je de Bright Sessions al gehad? Die vond ik wel aardig. (the Magnus Archives hebben er eens een verwijzing naar gedaan.)
En dan heb je ook nog The No Sleep Podcast, Unwell en the box Podcast. Ik heb ze allemaal nog niet beluisterd maar ze staan nog op mijn lijst.
Oh en Blackwood vond ik ook wel goed.
Ars paradoxica, Alice isn’t dead, the deca tapes, Unwell, tanis, the last movie?
Omg er zijn nieuwe afleveringen van The Black Tapes!!
Dank voor de aanraders hierboven trouwens, de meeste kende ik al/heb ik geprobeerd, de andere ga ik proberen!
Edit: huh zijn het nou oude afleveringen?
Er was toen keer vaag bericht wat deed vermoeden dat er nieuwe afleveringen zouden komen. Maar dat is volgens mij ook al een jaar geleden ofzo…
Ja dat herinner ik me nog, zo’n vage plottwist dat Alex en Strand een relatie hadden oid?
Ja! Was echt zo’n vage wending!
Er kwam toen een keer een morse(?) code voorbij met iets van ‘they know’. Maar daarna ook niks meer.
Ik ben net trouwens ook begonnen aan the penumbra podcast, die is ook wel leuk
@Sjern de makers van Bardstown hebben vanaf vandaag een nieuwe serie
https://open.spotify.com/show/1IB75TrxueCMVO6aDiwmvS?si=GH-VNBVqRWiY0is8YqBvFQ
Edit: zie nu pas dat het vanaf de 13e is
Ik vind Jaap in de Zelfspodcast ZO ERG klinken als directeur Anton van De Luizenmoeder (Diederik Ebbinge). Medestanders?
Ik zie steeds Dirk Zeelenberg voor me als hij praat!
Oja! Die ook!
Ik luister De Monica Geuze fanpodcast en de presentatoren zijn wel fan van moeilijke woorden op onlogisch momenten. Hoevaak kan je neoliberalisme gebruiken? Klinkt echt gemaakt interessant. Heb wel genoten van de laatste met Lize Korpershoek (grote fan wel), maar ze vertelde hetzelfde als in Damn Honey.
Ja alles is neoliberaal kapitalistisch in de monica geuze fanpodcast