Iemand nog een goede true crime podcast? Een serie vind ik altijd wel leuk!
Bradstown al geluisterd? Dateline? Ashley van Crime Junkie komt de 16e met een nieuwe podcast, Counterclock (geloof ik uit mijn hoofd)
Ja die eerste aflevering van counterclock heb ik al geluisterd en was erg leuk! Maar die andere twee ken ik nog niet! Thanks!
Zie net dat ik Bardstown verkeerd heb gespeld
Urge to kill heb ik ook nog voor je in de aanbieding
Help, ik heb vannacht over Sander Schimmelpenninck gedroomd omdat ik naar die Zelfspodcast luister
Ik ben ook begonnen met de Zelfspodcast, goede tip! Moet alleen soms wennen aan hun dynamiek en vind Sander behoorlijk arrogant ? Is dat een beetje gespeeld en uitvergroot of komt hij altijd zo over? (Ken hem verder namelijk niet echt).
Ik weet niet beter dan dat Sander arrogant is
Sander is de definitie van arrogant (en vrouwonvriendelijk imo). Komt wss door zn rijkdom. Hij ging vroeger wel eens jagen met mn vriend (zijn familie). Dan weet je het wel
De Marc Dutroux serie van de Volksjury net afgeluisterd en ik vond het echt heel goed. Heel goed uitgelegd, interessant en over de impact van de zaak in Belgiƫ. Moest wel wennen aan het Vlaams maar vond het daarna juist leuk.
Dus tip als je houdt van true crime
Ik vind Sander echt een walgelijk. Arrogant dekt de lading niet eens. Snap niet hoe mensen meer dan een kwartier naar hem kunnen luisteren.
Hmmm je maakt me wel nieuwsgierig, misschien ga ik het toch proberen. Maar ik ben zo op hem afgeknapt. Zowel door zijn mening over parttime werkende vrouwen als zijn mening over mboāers die geen student mogen heten. Vind het steeds zo aandachtsvragerig uit de hoogte.
Ja luister ik ook altijd! Vind die David wel een negatieve zeikerd, maar luister ook meer voor Martijn en Alfred haha.
Ik vind de 2000 Talkshow wel een aanraderā¦ tot nu toe afleveringen over Mean Girls, Room Raiders en Paris Hilton
Ik ben dit nu aan het proberen, maar ik merk dat ik het toch problematisch vind (voelen) dat gewone mensen zoān verhaal navertellen. Ofja problematisch is een heel groot woord hoor. Maar gewoon twee leken die zulke dingen vertellen, best lacherig en woorden gebruiken als āpersonagesā vind ik toch niet zo chill. Heb dan liever experts of journalisten, voelt toch gek ergens.
Ja, dat begrijp ik. Dat gelach vond ik ook erg storend, werd wel in de later afleveringen minder. Ze hebben het wel goed onderzocht deze zaak, ze vertellen geen onwaarheden. Daarbij vind ik de verbazing over de gebeurtenissen die leken hebben wel fijn, dat je hoort dat iemand mee eens is met wat je denkt. Denk dat je dat met een expert minder hebt.
Maar ik zie zeker je punt en dacht dit grotendeels ook.
Ik vind het ook wel fijn dat het gewoon in redelijke Jip en Janneke taal wordt uitgelegd.
Ik vind het verhaal an sich ook heel interessant dus ik ben toch blijven luisteren. Vind die meiden ook wel heel sympathiek klinken.
Ik vind opgejaagd superleuk om te luisteren, maar ik vind het ook zo fascinerend om zoveel waarde toe te kennen aan de wil/behoefte (spelen, leuk hebben) van een kleuter. Denk dat je met toegeven en plezieren ook geen leuke kinderen maakt.
Vind het erg jammer dat er geen aflevering is waarin ze kritisch kijkt naar haar eigen rol en de invloed daarvan op haar kind. Ben ook enorm allergisch voor het utopische Zweedse onderwijsideaal. Ook dat systeem heeft behoorlijk wat flaws en het wordt vaak onterecht geromantiseerd. Het is alsof ze niet wil accepteren dat een systeem enkel bestaat in zijn context en dus voordelen, maar ook contextspecifieke nadelen heeft. Er is altijd wel iets dat niet goed genoeg is voor je kids.
Het is uiteindelijk ook zo tegenstrijdig. Een beetje: Ik wil dat mijn kind gezien wordt, mag ravotten, mag doen wat het wil, maar mijn kind moet aan het eind van de rit ook minstens een havo advies halen.
Dat zeggen heel veel mensen. Maar eentje is krantenjournalist
Ja omg zo sneu! Terwijl ik hem de leukste en grappigste vind.