Had iemand van het forum hem (Domien) niet ook op Tinder gespot terwijl zijn vriendin zwanger was?
Volgens mij heeft hij nog geen kinderen
Ik ga vanavond naar de live opname van manmanman de podcast, zin in Heel benieuwd hoe zoān gesprek er in het echt uitziet haha
Oh daar wilde ik graag heen maar was zo snel uitverkocht. Veel plezier! Ben benieuwd hoe het is!
Ik vond Datevermaak eerst niet leuk maar daarna vond ik het toch heel leuk! Laatste afleveringen alleen wat minder weer. Ennn ik ben benieuwd wanneer de nieuwe aflv komt.
Hoe was het gisteravond?
Ik ben na een lange podcastpauze weer begonnen met luisteren, heb nu Bob aanstaan
Ben heel benieuwd waar dit verhaal heen gaat
Ik ben begonnen met de Monica Geuze Fan Podcast. Luistert wel lekker weg. Ben nu bij de aflevering van Domien Verschuuren en je hoort zo goed dat Doortje zich intens aan hem irriteert. Wat mij weer irriteert ofzo. Je nodigt hem toch zelf uit. Wel een aanname ofcourse maar ik hoor haar ogen af en toe rollen zowat.
Ik ben dat echt aan het bingeluisteren nu, ben nog niet helemaal bij, maar vindt al die afleveringen met die pickupartiesten/datetechnieken echt een beetje stom. Hoop dat dat snel weer over is want de rest vind ik wel leuk!
Ik vind Nederlandse podcasts het fijnste luisteren, dit is mijn favorietenlijstje tot nu toe:
- Over haar (Serie over vrouwen van onze leeftijd en hun ervaringen met lichaamsbeharing, Eva Koreman zit er ook in)
- Opgejaagd (Serie over een Zweedse vrouw die al jaren in NL woont en nu twijfelt om terug te gaan met haar man en 2 kinderen omdat het nlse schoolsysteem niet bevalt. Heel interessant ondanks dat ik niet werkzaam ben in het onderwijs)
- Parel radio (Zijn de beste radiodocumentaires op een rijtje, zitten heel veel interessants tussen over veel verschillende onderwerpen)
- 30 minuten Rauw (Interviews met Ruud de Wild met bekende mensen)
- Het kan je buurman zijn (Interviews met mensen die iets bijzonders hebben meegemaakt)
Iemand nog tips in soortgelijke podcasts?
Ik ben net begonnen aan de Zelfspodcast, je moet wel houden van het slappe geouwehoer tussendoor (ik vind het wel grappig) maar het gaat ook over onderwerpen waar millennials mee te maken hebben door de ogen van 2 mannen. Vind het zelf wel verfrissend!
Ik ben (volgens mij net als @Krabsalade) echt een beetje verliefd op Sander. Vond hem zo leuk in de slimsteā¦ het strookt niet echt met mijn principes maar ik vind die podcast echt lekker om te luisteren. Gewoon vrienden die praten, elkaar afzeiken en even niet zo voorzichtig ofzo. Daar heb ik soms blijkbaar ook behoefte aan.
- Eeuw van de amateur (een podcast over ALLES, zo omschrijven ze het zelf)
- Damn Honey (de podcast over alles waar je als vrouw van deze tijd mee moet dealen)
- Mayra Louise (deze podcast gaat over self-love, self-care en hoe je een positievere (of juist neutralere) kijk op je lijf krijgt)
- Op Orde (een podcast waarin Marie Lotte en Nydia hun leven enigszins op orde proberen te krijgen - zelfde vrouwen als van Damn Honey)
Jaaaa opgejaagd is zo fijn!
Jair Stijn heeft nog een mega fijne podcast, De Tweede. Van de correspondent is die, vond ik ook heel interessant en prettig luisteren.
- Eurovisie update: mocht je het leuk vinden om over het Eurovisie Songfestival te luisteren / leren.
- Met Groenteman in de kast: interviews door Gijs Groenteman in de archiefkast van de Volkskrant
- Man met de microfoon: echte en bijna echte verhalen over een bepaald thema.
- Ik ken iemand die: over het hebben en opvoeden van kinderen
- Peptalk: interviews met Nederlandse acteurs en artiesten door Pepijn Schoneveld
- Tante Jos: over een vrouw in de tweede Wereldoorlog
Ik vond het matig, eigenlijk. Ik vond ze wat āgemaaktā overkomen en het was gewoon een afleveringopname waar je bij bent. Ze zien tijdens de opname voegt niet veel toe haha. Het onderwerp was ook niet perse heel aansprekend voor mij, maar dat ben ik persoonlijk. Maar wel leuk voor een keertje en was niet duur! Sorry, late reactie!
Haha maakt niet uit! Ik was steeds te laat met kaartjes maar nu vind ik het een stuk minder erg.
Wat was het onderwerp?
Ja precies, dat scheelt wel voor jou! Ik zou persoonlijk nu ook niet meer naar de theatershow willen (dat dacht ik eerst wel). Het wordt een beetje uitgemolken zo, met een boek, dat biertje, ze hebben nog andere āwilde plannenāā¦ @Lovbog verslavingen!
Leuk, spreekt me allemaal aan! Ga ze zeker opzoeken.