Podcasts

Ik ook!! Klein stukje van Man man man geluisterd, heb die Monica Geuze Fanpodcast met hem niet eens afgeluisterd :face_vomiting: En toen liet mijn vriend me ook nog eens hem zijn toen we Wie ben ik speelden met Kerst :triumph:

1 like

Welke aflevering is goed om mee te beginnen? Ik heb afl. 1 eens aangezet maar viel voor mijn gevoel ergens middenin, begreep niet echt waar ik nu naar luisterde haha

1 like

Haha bij mij was de druppel dat ie voordrong op Lowlands :fu:t2:

Eikel!!!

1 like

Groot EVDA fan hier. Er zijn veel dingen die idd een beetje inside jokes zijn, wanneer die zijn begonnen is lastig te zeggen, maar ik denk dat deze aflevering of als je zin hebt om lekker veel te luisteren, dan zou ik beginnen met de eerste waar Paulien te gast is haha!

2 likes

Nouuuu! Ik dacht we krijgen thee in dit topic hier, maar de thee is al koud voordat het heet kon worden
Aaah nevermind @Monstertruck komt met hete thee

1 like

Roddels enzo!

1 like

Haha had ik ook in het begin! Ik ben gewoon ergens halverwege begonnen, met een aflevering met Paulien. Als je er eenmaal eentje helemaql hebt geluisterd wordt het steeds leuker. Ik luister vaak tijdens het puzzelen, vind ik heel gezellig zo op de achtergrond.

1 like

Jaaaa ik ben groot fan. Kan zo lachen om Ype, vind het een geniale gozer.

1 like

Ja he? Ik ook! Ik heb zo gelachen om de aflevering waarin Botte zegt een Apple watch te willen en dat Ype hem dat afraadt. En dan uiteindelijk toch maar roept dat Botte twee Apple watches nodig heeft voor als er Ă©Ă©n stuk gaat :joy:

2 likes

Hahaha oh ja die vond ik heerlijk. Om het gehele verslag van Ype over de man die aan het plassen was in dat ravijn heb ik ook heel hard gelachen. En de leukste opmerking over Paulien: ‘Jij bent toch wel de grootste mediahoer die er bestaat’ :joy: Toen heb ik mijn thee haast uitgeproest haha. Ik vind hem heeeerlijk dramatisch

2 likes

Hahahah jaaaa die plassende man! En dat ze dan vraagt hoe Ype het zou vinden als die man daarna thee zou bestellen :joy:
En Ype ook altijd: “Misschien heb ik dit al eens gezegd hoor, maar
” love it. Zit nu ook weer een oude aflevering te luisteren en te puzzelen

2 likes

HĂ©, dat is gek want hij heeft namelijk 11 jaar een relatie gehad.

11 likes

Sorry was een stom grapje van de podcast waarin hij altijd ook weer voor de grap benoemt dat hij 11 jaar een relatie heeft gehad.

Had ik -op basis van de podcast- overigens niet van hem verwacht!

6 likes

Ohh ik had moeten verduidelijken; over hetzelfde onderwerp als Spooked! Dus rare onverklaarbare gebeurtenissen

Hij heeft volgens mij wel ooit gezegd dat ze een hele tijd geleden een break hebben gehad waarin hij wel wat met anderen had gedaan. Weet niet of dat toen was, maar zou best kunnen. Ik vind hem altijd heel kwallerig overkomen maar in de podcast lijkt ie best eerlijk over slechte eigenschappen en domme dingen.

Vind het zo jammer dat Domien ook in Man man man zit want love Chris en Bas wel hoor <3

Ja door hem vind ik het oprecht minder leuk.

Oja dat zou best kunnen. Ik vond Domien altijd stom maar juist door de podcast wat leuker.

Vind Chris en Bas ook wel de leukste! Ik kon Domien buiten dat ik hem heel af en toe op mijn werk de radio hoorde eigenlijk niet en vind hem in de podcast niet vervelend overkomen ofzo. Het is wel echt een lekkere simpele podcast waar je niet bij na hoeft te denken.

Ik kan best goed multitasken maar een podcast luisteren + echt iets doen zoals ik hier wel eens lees kan ik echt niet. Dan denk ik even aan wat anders en ben ik het hele onderwerp kwijt en moet ik terug spoelen haha