Hoe kan je nou niet van Harry Potter houden ? Thanks ik voeg hem toe
Heb dit weekend Casefile pas ontdekt . Iemand die nog bepaalde episodes kan aanraden?
Ik heb Sherri Rasmussen, Amok en Jennifer Pan geluisterd.
Interessante podcasts worden er genoemd, ik moet nog maar eens wat uitproberen! Op dit moment volg ik Science VS, Haagse zaken, man man man de podcast, en Love Matters. Niet super spannend, maar wel vermakelijk.
Ik vind de Telekids generatie ook wel vermakelijk!
Wat goed, bedankt voor het delen want die ga ik zeker luisteren!
Dankjewel voor het delen, deze ga ik zeker luisteren!
Oh dit klinkt idd heel interessant! Ik denk dat dit heel leerzaam is voor veel mensen!
Welke aflevering? Ik vraag het voor een vriendin
En mochten ze hier lezen:
Ik heb al vaker gelezen dat mensen denken dat zij op dit forum zitten, maar waarom? Ik heb alles geluisterd maar ik hoor het niet haha. Koningslied grapjes maakt bijna iedereen toch?
Ik denk dat als je echt geïnteresseerd in Monica bent, dat dit forum wel langskomt in je zoektocht
Weet niet hoor, in mijn omgeving kijkt bijna iedereen Monica en weet echt niet zeker of iedereen ook op dit forum zit. Monica is ook echt heel erg bekend!
Maar zij zijn volgens mij sowieso bezig met social media en influencers. Eentje had toch ook die docu over kinderen op YT gemaakt. Als je onderzoek doet, dan kan dit forum wel handig zijn. Pietje op vijfhoog zal vast niet hier komen.
True! Al gaat die podcast weinig over Monica en youtube vind ik. Zeker die podcast over natuurwijnen vond ik echt verschrikkelijk!!
Haha mijn god ja, na die aflevering ben ik afgehaakt. Wat een elitair gelul. Echt zo onbegrijpelijk dat mensen wijn uit de supermarkt kopen
Zijn hier nog meer mensen die naar De eeuw van de amateur luisteren?
Ik vind dat zo’n fijne podcast, vooral als Paulien Cornelisse er is
Ja! Ik vind het altijd zo gezellig als er gasten zijn. Was vandaag op de fiets aan het luisteren naar de aflevering met Ludwig Volbeda, hij is heel lief en ‘soft spoken’ (geen idee hoe je dit in het Nederlands zegt). Ik luister wel altijd in fases, want na een paar afleveringen word ik er vaak een beetje moe van, en na een tijdje vind ik het dan weer leuk
Nog over deze podcast: weet je toevallig nog welke afleveringen jij zelf goed vond? Ik wil het echt graag een kans geven en heb die aflevering die je hier postte geluisterd. Maar ik merk dat ik persoonlijk een beetje weerstand heb tegen al het spiri-wiri gedoe over angel numbers en praten met overledenen en zo dat ik voorbij zie komen in de beschrijvingen Als je toevallig tips hebt over welke afleveringen echt de moeite waard zijn, is dat super welkom!
Ik zoek een podcast zoals Spooked (van Snap Judgement), waarin iemand zelf zijn of haar verhaal vertelt (dus niet dat het wordt voorgelezen). Tot nu toe geen geluk via reddit of google, maar wie weet heeft iemand een gouden tip?
Ah ik was juist begonnen bij de nieuwste afleveringen! Maar dan ga ik gewoon vanaf aflevering 1 luisteren. Dankjewel!
Ik heb ook echt een hekel aan domien