Doe gewoon alsof ik niks gelezen heb
Bedankt! Ga ik het zo doen.
Ze hadden er ook een reeks over Jane Austen en de Brönte sisters. Ook toegankelijk als je hun boeken niet hebt gelezen, denk ik. Ze waren wel met Kristien Hemmerechts, waar blijkbaar veel mensen een probleem mee hebben (ik niet:)). Geen idee of die nog online staan.
Haha ja daar ben ik nog niet aan begonnen, juist vanwege Hemmerechts misschien toch maar proberen
Dan vind je courtjunkie en true crime all time en true crime unsolved ook leuk denk ik.
Oh is dat zo… wat erg en wat jammer
Voor de fans van Where Should We Begin, het nieuwe seizoen komt 10 oktober op Spotify!
Jaaaaa yesyesyes!
De Deventer moordzaak heeft ook een podcast van de Stentor. Opzich wel leuk om wat meer over te horen, gezien ik niet veel in detail van de zaak weet. Aflevering duurt ook maar 15 min per keer
Ik luister nu ook wel vaak naar NRC vandaag. Eigenlijk gewoon de nl kopie van the daily, maar daardoor juist wel relevant en vind het wel fijn om te luisteren. Wat ze doen is in een korte podcast achtergrond/een verhaal geven bij nieuws. En dan deels vanuit een verslaggever/correspondent.
Rauw is terug
Ja echt. Wat een verschrikkelijke aflevering.
Eens over Frits Barend. En bij dat gesprek met Angela de Jong liep het ook verre van soepel. Luistert echt onprettig.
Ik vind Ruud een heel slechte interviewer. Naar mijn idee luistert hij totaal niet naar de antwoorden die hij krijgt maar werkt hij gewoon zijn lijstje met vragen af. En ik vind de podcast ook een beetje egotripperij, juist omdat hij de hele tijd zo benadrukt dat het niet om hem draait en hij gewoon ‘echte vragen’ stelt.
Ik hoor dat veel mensen enthousiast zijn over El Tarangu. Is dit wel waargebeurd of is het weer fictief?
Oh leuk, dan ga ik het downloaden! Thanks
Ik zit al een tijdje erover te denken zelf een podcast show te starten. Ben me momenteel even aan het verdiepen hoe je dit doet. Als onderwerp wil ik me richten op crime.
Wat vinden jullie prettiger om na te luisteren, 1 persoon of 2?
Hangt af van het format van de podcast!
Echt, ik vind ‘m goed!
Ja eens, ligt erg aan het format! Wat heb je in gedachten?