Ik heb net tijdens het schoonmaken de eerste 3 afleveringen van El Tarangu geluisterd. Heel interessant! Ga vanmiddag deel 4 luisteren en later deze week de laatste 2 afleveringen.
Huh, ik was aan de laatste aflevering van Bob bezig toen ik een melding kreeg van El Tarangu en nu zie ik nog maar 2 afleveringen staan? Heb echt alles al geprobeerd.
Heb even gekeken, en is bij mij inderdaad ook. Ze staan ook niet op spotify. Maar via hun site kun je ze nog wel luisteren: https://collectiefschik.com/werk/bob-vpro/
Oh yesss, thanks! Moet echt nog maar 10 min hahah
Elke keer als dat oude vrouwtje âbobâ uitspreekt met zoân hoog toontje moet ik glimlachen. Klinkt beetje als een minion, zo schattig!
Moest wel even wennen in het begin aan het neuriën (weet even geen goede naam?) wat ze soms doet.
Voor de Belgen: de laatste tijd luister ik vaak naar âde AA clubâ, podcast van Alex Agnew. Lang getwijfeld of ik er naar zou luisteren omdat ik niet zoân fan ben van hem als komiek, maar zijn podcast is echt goed. Hij laat mensen echt hun verhaal doen op een fijne manier, zonder alle trukjes van een doorgewinterde interviewer, maar dat is soms ook wel aangenaam. Wel met een serieuze Antwerpse tongval:)
Ik heb de podcast van âde volksjuryâ ontdekt, weet niet of die hier al was besproken.Het zijn twee vlaamse meiden die true crime bespreken. Vooral leuk omdat ze ook Nederlandse en Belgische zaken bespreken.
Bedoel je: welcome to the AA?
Euh ja, die :).
âMan Man Man, de podcastâ leek me wel leuk. Ik begin net aan die aflevering over daten. Man man man wat kut. Echt niet mijn type mensen. Kom er nu pas achter dat het radio-DJâs zijn, dat verklaart veel voor mij. Dat gelach de hele tijd, ughl.
Sorry, niet zoân positieve bijdrage. Dan nog een tip: ik heb laatst Mugglecast (Harry Potter) ontdekt, echt leuk. Alhoewel de meeste Potter-fans deze wel zullen kennen, want het is volgens mij de alleroudste.
Ik heb dit weekend een paar afleveringen van Complotcast geluisterd. Kent iemand die? Ik vind complottheorieĂ«n soms best interessant, maar geloof er niet in. Zij spreken dus mensen die er bijvoorbeeld echt van overtuigd zijn dat UFOâs en aliens bestaan of die denken dat er op 9/11 heel wat anders heeft gebeurd. Luistert wel lekker weg iig.
Oh, dat klinkt wel interessant!
Ik wil dat alle nieuws/actualiteiten podcasts terugkomen van vakantie!!!
Ja ik ook! Sowieso zit ik een beetje in een podcast dip, kan even geen leuke meer vinden. Heb wel een aantal wekelijkse die ik standaard luister, maar wil weer even een goede documentaire-achtige podcast waarbij je niet kan stoppen met luisteren.
Ik ben echt totaal in crisis over wat ik nu tijdens het ontbijt en op weg naar werk enzo moet luisteren haha
Haha ja ik heb hetzelfde. Ik luister nu Zomergasten, die afleveringen duren lekker lang dus kan daar wel even mee vooruit.
Oh ja dat heb ik ook wel gedaan! Alleen heb ik gisteren en vorige week gewoon de aflevering gekeken dus dat is een beetje dubbel haha. Mss moet ik eens kijken of ik van voorgaande jaren nog iets gemist heb!
Ik vond de aflevering van vorig jaar met Esther Perel heel interessant!
Ja die was supergoed inderdaad! Misschien ga ik die wel nog een keer luisteren.
OH Ă©n ik was vergeten dat de groene amsterdammer een wekelijkse podcast heeft dus daar ben ik nu wat afleveringen van aan het luisteren. En volgens mij zijn volgende week Today in Focus (van the guardian) en Vandaag (van NRC) weer terug van vakantie dus dan heb ik weer iets voor tijdens mân ontbijt en fietstocht 's ochtends
Geen nieuws/actualiteit, maar heb je Esther Perelâs eigen podcast (Where should we begin) weleens geluisterd? Is echt een aanrader als je psychologie/relaties interessant vindt.