Podcasts

De laatste podcast aflevering van Damn Honey vond ik weer goed! Ik merk wel dat ze het echt van hun gasten moeten hebben

1 like

Ik heb net de podcast over ā€˜de 100 jarige man die uit het raam klom en verdweenā€™ (boek van een zweede auteur) afgeluisterd. Het was een hoorspel waarin het boek werd nagespeeld. Verdeeld over 27 afleveringen van een half uur. Ik moest er even inkomen, maar vind het echt jammer dat het is afgelopen nu :(. Echt een aanrader dus via de npo radio 1 app

8 likes

Bedankt voor deze superleuke tip!

Zag dat er een nieuwe podcast is van de makers van BOB en de Blankeberge tapes: el tarangu. Nog niet geluisterd, maar dacht geef hem alvast als tip.

2 likes

Ik ben er aan begonnen en het is verslavendā€¦ Wees gewaarschuwd!

2 likes

Wie heeft de podcast van Mascha gezien bij Thijs Lindhout?

Ik vond Damn Honey in het begin heel tof, maar juist de laatste afleveringen een beetje zeurderig. Qua stemmen vooral. Luistert niet fijn.

Oh ik wil die zo graag luisteren maar staat niet op Spotify. Waar heb je hem geluisterd?

Alstu!

1 like

Van de gasten of de hosts? Ik heb er zelf nl. niet zo op gelet. Hopelijk ga ik er nu niet te veel op letten :speak_no_evil:

De gasten!

Dank voor deze tip! Leuke podcast.

1 like

Is dat van die 100% inspiratie? Die ben ik nu aan het luisteren, vind 'm leuk. Vind Mascha altijd leuk overkomen bij dit soort dingen!

Ja 100% inspiratie.
Ik vond Mascha eigenlijk een beetje dommig overkomen, heel veel praten om tot de kern te komen. Veel ruis en eigenlijk zei ze niks bijzondersā€¦ Je merkte soms dat Thijs haar in 1 zin kon samenvatten.
Daarnaast tjaā€¦ twijfelde ik een beetje aan haar verhaal soms. Ene keer zegt ze dat ze camera overal en altijd mee naar toe neemt en altijd er wel mee bezig is, andere moment verteld ze over Burning Man en dat ze het fijn vindt om even niks te doen.
Ook dat ze heel inspirerend is en veel mensen anders doet laten denkenā€¦
in vergelijking met de andere podcasts op zijn kanaal vond ik dit toch wel een van de minste. :frowning:

Niet echt een podcast maar ik ben echt fan van the Blinkist, een app waarin je naar samenvattingen van boeken kan luisteren of ze kan lezen.

Ik heb de eerste aflevering van de Blankenberg tapes geluisterd. En nu kom ik erachter dat het helemaal niet echt is!
Toch een beetje teleurgesteld (maar ga denk ik wel verder luisteren)

2 likes

Nieuwe favoriet, creepy true stories

5 likes

Oh thanks! Ik heb crime junkie bijna af, ga daarna aan deze beginnen :smiley:

1 like

Ohhh thnx. Hou van zulke podcasts. Ken je Generation why ook? Is een crimepodcast.

Oh klinkt ook goedā€¦ love it.

1 like