Podcasts

Ik luister altijd via castbox! Maar ik luister alleen Nederlandstalig

1 like

Ik vind eigenlijk dat het overal moet zijn, als ik het op 1 plek niet vindt, merk ik dat ik niet ergens anders heen ga om te luisteren…

Dus de standaardapps zoals Spotify, iTunes, etc. maar ook Pocketcast, castbox, enzo :slight_smile: weet niet of je dat misschien gecentraliseerd kan doen, maar dat zou wel makkelijk zijn.

1 like

Ik ook de standaard podcast app.

1 like

Ik ook!

1 like

Wat leuk!
Ik luister via pocketcast

1 like

@Pantalones Ik luister nu ook meestal nog via de standaard app op mijn iphone, maar heb hier toevallig niet lang geleden een gesprek over gehad met vrienden, en we kwamen wel tot de conclusie dat spotify volgens ons wel de standaard zal worden uiteindelijk, omdat 1 app voor muziek en podcasts gewoon het makkelijkst is natuurlijk. Dus als je het maar op 1 plek kunt/wilt publiceren zou ik daarvoor gaan.

1 like

Wat een leuke uitdaging zeg, lijkt me een heel leuk project! Ik luister altijd via Acast, en bij uitzondering via Spotify (als het niet op Acast staat)

1 like

Ik had door jullie reacties een heel spannend einde van de Blankenberge Tapes verwacht of een twist ofzo, maar ik vond er niet zo veel aan haha. Wel leuk om te luisteren op zich maar ik denk dat dat soort verhalen meer indruk op me maken als het echt gebeurd was ipv verzonnen. Aan de andere kant had vind ik dit geacteerde ‘true’ crime concept ook wel leuk voor een keer.

1 like

Ik vind dit dus helemaal niet. Ik vind het heel fijn dat ik meldingen krijg van nieuwe podcasts en zou geen meldingen willen van nieuwe albums of liedjes.
En ik vond het ook een zootje om m’n muziek en podcasts door elkaar te heb e. :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat leuk! Ik luister alles via Stitcher

1 like

Ja ik heb precies hetzelfde. Ben helemaal into crime podcasts opeens

1 like

Ik luister ‘waarom’ van VPRO. Fascinerend: over de zelfmoord van een jongen 20 jaar geleden. Een vriendin gaat op zoek naar antwoorden.

1 like

Welke aflevering ben je? Ik ben wel gegrepen door het verhaal op een of andere manier.

Ik gebruik wel een sleeptimer bij Spotify…
Ik heb een abo… weet niet of jij dat ook hebt? Maar dan klik je op waar je naar aan het luisteren bent, dan op het maantje en dan kun je verschillende tijdsperiodes aanvinken… weet niet of je dat bedoelt?

Ik heb deze vandaag geluisterd! Vond 'm heel tof, vooral hoe alles samenkwam.

Ik laat even achterwege dat ik de hele tijd dacht dat dit echt gebeurd was, maar mocht van mezelf pas googelen tot ik alles af heb. Was dat even een plottwist :joy:

4 likes

Net afgeluisterd, vond alles al zo toevallig. Dacht ook écht dat het echt was :sweat_smile:

Edit: heb het even geblurred, excuus voor degene die het vervelend vonden!

2 likes

Ah shit ik ben daar ook mooi ingetrapt :joy:

2 likes

En bedankt voor de spoiler…

Dat het niet echt is blijkbaar. Of iig dat er iets niet echt is, waardoor ik nu niet meer van de podcast zal kunnen genieten maar me constant zal zitten af te vragen wat er wel en niet echt is.

Ga nou maar gewoon die podcast luisteren. Wat maakt het nou uit wat wel of niet echt is.

1 like