iemand bekend/fan van de podcast Yous & Yay? Van Sef en Pepijn Lanen
https://www.vpro.nl/programmas/yous-yay.html
Ik ben dankzij dit topic âWat ik wou dat ik wistâ gaan luisteren. Ik vond het eerst wel lekker weg luisteren maar het lijkt een beetje alsof ze door de onderwerpen heen is of zo? De laatste 2 afleveringen voelen voor mij echt alsof ze maar een beetje in de ruimte aan het filosoferen isâŠ
Heeft iemand tips voor podcasts door vrouwen van ongeveer eind 20?
@soleado Damn honey! Maar ben er zelf ook naar op zoek. Dus als iemand nog wat weetâŠ
Ook weer eens een linkje naar het document van @Vaiana want die is inmiddels best wel lang!
Oh jee ik moet binnenkort maar even alles gaan sorteren zie ik
Hopelijk ben ik mijn excel skills niet helemaal kwijt
Bekend ja, fan soms. Ligt een beetje aan de gast, Joris Bijdendijk vond ik heel cool maar soms zijn ze zooo laid back dat ik het niet meer aan kan horen haha.
Voor de fans van âde moord op patrickâ: aankomende zaterdag komt er weer een nieuwe aflevering online!
ja ik heb t zelfde! voor en nadeel van de vorm van de podcast denk ik. die vrije spontane vorm van ze zorgt vaak voor goede gesprekken, maar soms werkt het niet helemaal
Ik vond die met Achmed Akkabi een beetje vervelend omdat het echt precies klonk als een gesprek tussen mannen die zichzelf super tof vinden. Ik luister dat soort mannen vaak af op het terras.
Oh ja die zag ik wel aankomen dus die heb ik overgeslagen
Ben ik scheel of staat brand in het landhuis niet op Spotify?
Ik ben net klaar met Laura H, vond het echt een toevoeging aan het boek om haar ook te horen praten. Had van mij veeel langer gemogen dan 4 afleveringen, alleen dan koopt niemand het boek meer denk ik haha!
Ja soms zitten ze ook wel erg in hun creatieve randstadbubbel vind ik. Soms zeggen ze dingen alsof het de waarheid is en dan denk ik âja alleen in de Randstadâ (terwijl ik daar zelf ook woon maar ik vind mezelf toch wel wat meer bewust van het feit dat Amsterdam niet zoals de rest van NL is.) Het lijkt soms net alsof zij dat niet beseffen of zo.
Ik ben door de vlogs van Monica aan de podcasts van Ruud de Wild begonnen, Rauw. Heel fijn en telkens maar 30 minuten!
Oh leuk! Misschien vind je dan de brand in het landhuis ook wel leuk, die werd hierboven al getipt.
Ik ben nu bezig met âthe teachers petâ, weten jullie nog meer goede cold case/ true crime podcasts? (die niet hier al genoemd zijn?)
Ik heb het bestand met de podcasts een beetje aangepast. Nederlands en Engels zitten nu in aparte tabbladen. Ook kan alle tabbladen gesorteerd worden, zodat jullie nog makkelijker een leuke podcast kunnen vinden. Als jullie nog suggesties hebben dan kunnen jullie die erbij zetten. Oh en volgens mij moet er wel eerst gevraagd worden of je mag bewerken. Donât worry, ik heb geen fotografisch geheugen en zal dus jullie mailadres niet onthouden
Thnx voor de tips! Het hoeft ook niet per see moord, maar juist dat je mee gaat denken over hoe dingen zouden kunnen zitten en dat je mee gaat in dat proces vind ik heel erg tof. net als s-town werd ik echt in meegezogen.
Heb je in the dark seizoen 2 al geluisterd? Dat is echt de beste true crime podcast die ik tot nu toe heb geluisterd. Je wordt er zo in meegezogen en je valt echt van je stoel van verbazing hoe bizar het rechtssysteem kan functioneren in Amerika. En het proces is nog bezig dus dat maakt het ook wel spannend!
Wat fijn! Dankjewel.
Edit: Ik ga dit weekend even kijken of ik er nog een paar kan inzetten. Maar ik vergeet altijd namen/titels, dus moet dat even wat beter gaan bijhouden.
Oh die ga ik op mân lijstje zetten! Thnx!
Het podcast luisteren naakt fietsen/ schoonmaken/ haken zoveel leuker
Edit: maakt.
Hahah ja dat wordt vast ook wel leuker met een podcast, nog niet geprobeerd
Weten jullie hoe je op een Samsung apparaat het beste podcasts kan luisteren? Het is voor mijn moeder (ze luistert nu De Bramd in het Landhuis) en die heeft geen iTunes of Spotify. Iemand tips?